HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

esőben

2010.08.18. 00:50 alfroyul

Mindent megtisztító,csendes,isteni eső...

Szeretem a halk kopogását, a szélben táncoló cseppeket.

Az illatát, a lecsorduló hűs könnyeket az arcomon.

Sír az ég...az angyalok.

Gyerekkoromban ilyenkor mindig azon gondolkodtam,

vajon miért sírnak az angyalok,

és mit tehetnék azért,hogy inkább mosolyogjanak.

A válasz ma sem egyszerű.

A holnapi útirány ismét Pest.

Egyre többször,már hetente háromszor,

de ez is kevés.

10 komment

Címkék: homokóra

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr726136288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cila 2010.08.18. 09:01:54

Szeretem a csendes esőt ,olyankor órákig tudnék sétálni /a megfázás a tét/és az unokám is belecsöppent ebbe a szeretetbe. Olyankor ha elkap az eső bennünket ,mezítláb pacsolunk a vízben ,na és ,kisebb korában mindég az ÉNEK AZ ESŐBEN-t énekeltük ,mára is megmaradt ez .Olyan ...magyar- angol költött szöveggel.

Dédike 2010.08.18. 10:54:06

Na a ma reggeli eső nem kellett volna.

ametiszt 2010.08.18. 13:07:53

Nincs is annál jobb,mint egy nyári záporban a vízben mezítláb tocsogni :-)

margit2 2010.08.20. 19:21:41

Az eső utáni friss illatot én is szeretem, ha nincs túl meleg hozzá.... %wink% ... Hú de régen is volt, amikor én is szerettem nyáron a vízben tocsogni.... Talán igaz sem volt? %mrgreen%

ametiszt 2010.08.22. 12:41:36

Nem kell hozzá más Margitkám,csak egy kis víz :-)

Bea 2010.08.23. 11:04:59

Szia! Olyan jókat mosolygok magamban, mikor a 8. parancsolatra emlékeztetsz. Minden képet te csináltál, vagy úgy hoztad más munkáját valahonnan máshonnan, mástól. A szépség nem arra való hogy megosszuk. Te dolgod! Lehet, csupa szép dologról írni, de lehet úgyis élni. Adni is, ha kaptunk!

Bea 2010.08.23. 11:31:08

Olvasok is nálad, tetszik is, amit látok, ezt leszámítva. Motoszkál a fejemben, és olyan jó lenne, ha írnál róla. Mire ez a8. parancsolat ide. Vannak mondatok melyek kijelentőre sikeredtek, de kérdőnek szántam. "Minden képet te csináltál, vagy úgy hoztad más munkáját valahonnan máshonnan, mástól? A szépség nem arra való hogy megosszuk?" Úgy értem, hogy elvihessük is, ha tetszik? További jó munkát és blogvezetést kívánok.

ametiszt 2010.08.23. 12:31:52

Kedves Bea! Ennek a 8. parancsolatnak története van,nem így volt régen. Van egy másik fórum,ahol jelen vagyok. Vannak ,pontosabban voltak többen,akik itt is,ott is szerepeltek,de más-más néven,így senki nem tudta,hogy azonos személyekről van szó. És bizony volt olyan,aki innen vitte,a blogolról,nem csak tőlem,másoktól is a mindenféle anyagot,írásokat,képeket. Előfordult,hogy valaki feltett egy számára kedves saját képet a délutáni sétájáról itt este...és reggel másnál találta azt a másik fórumon. Nos,ez rendszeres volt, és bántó. Akkor néhányan itt a blogolon feltettük ezt a 8. parancsolatot,ki így,ki "ne lopj" felszólítással. A képek gyűjtögetése egy kellemes időtöltés,évek hosszú sora alatt kb 19000 kép gyűlt össze,részben saját,részben gyűjtött,van aminek az eredetét nem ismerem,mert én is eredet megjelölés nélkül találtam. Innen is elvihet bárki bármit,csak kérnie kell. Eddig is adtam jó szívvel,eztán is adom. "Te dolgod! Lehet, csupa szép dologról írni, de lehet úgyis élni. Adni is, ha kaptunk!" Így van. Én itt eddig még csak adtam, oldalakat készítettem bloggereknek,és bármit elkészítettem ,amit kértek. Egy percig sem érzem úgy,hogy nem osztanám meg a szépséget. Az itt többször tapasztalt visszaélések miatt azonban a megosztásnak is van egy határa.

Bea 2010.08.24. 08:49:46

Szép reggelt! Visszajöttem a válaszért. Köszönöm. Minden döntésünknek van háttere...
süti beállítások módosítása