HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

másképp

2010.02.24. 01:13 alfroyul

Csillagvíznél olvastam,hogy lennének dolgok a múltból,amit másképp csinálna,ha lehetne.

Azt hiszem,én semmit nem változtatnék,elfogadom a múltat, a döntéseimet olyannak,amilyenek voltak.

Vállalom,hogy mindenkor igyekeztem a körülményektől függően legjobb döntést hozni,amit a szivem és az eszem diktált.

Valószínű,hogy ezeket mások másképp látják,és talán mást vártak volna tőlem.

Legtöbbször utólag,talán évek elmúltával derül ki,hogy jól döntöttünk,és mindennek rájövünk az okára.

Volt olyan,amikor kényszrűnek éreztem amit tettem, mert az eszem mást diktált,és én a szivemre hallgattam. Talán nem is a szivemre, mert annak is volt akkoriban fájdalma,inkább a lélek az,ami irányított.

Eltelt azóta több,mint húsz év,és most teljes bizonysággal tudom,hogy jól cselekedtem,és most sajnálnám nagyon,ha az ellenkezőjét tettem volna.

Sokszor állít az élet bennünket nehéz választás elé.

Mégis,ha meghalljuk azt a belső hangot,bíznunk kell benne.

Vajon ki szól hozzánk?

3 komment

Címkék: gondolkodó

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr536136356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilona 2010.02.24. 22:11:01

Én is úgy gondolom, hogy a lelkünk szól hozzánk és jól.

Ildyke 2010.02.26. 14:38:14

Drága Ametiszt! Mindig is szerettem a blogodra járni,hihetetlenül csodálatos,és hihetetlen szeretet,energia,szépség,joság,csak a poz sugárzik belőlle:) Rem emlékszel rám /Volt hajnalodik/

csillagvíz 2010.02.27. 11:26:27

Hmmm drága Ametiszt! Biztos hogy mindennek oka van. Biztos hogy valahol a belső hang szól hozzánk. És ki az? Talán a lelkünk szól hozzánk,.. akkor amikor nagyon szükségünk van rá! Én most válaszút elé kerültem, úgy érzem. Nehéz megélni a lelkemben ezeket a dolgokat, de biztos hogy idővel kiderül, ez volt a helyes döntés!...csak most nehéz. Te mindig segítettél nekem:) azokal amiket itt olvastam, azt hiszem most is:) És a fenti dal is ...kicsit hozzám szól. Gyönyörű! Köszönöm neked, köszönök mindent!:) Ölellek!
süti beállítások módosítása