HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

rózsák a hóban

2010.02.16. 01:21 alfroyul

Ma reggel rózsákat láttam a hóban!
Gyönyörű volt!

A fehér takaróban ott hajladoztak a tűzpiros virágok.
Tudom, most azt hiszed, képzelődöm, és te biztosan tudod, hogy ilyen nincs.
De én LÁTTAM!

Persze már megtanultam, hogy jobb, ha nem mondom el senkinek, amit látok, mert amit más nem lát, azt én sem láthatom.

És ha mégis, akkor egy kézlegyintéssel elintézik: túl élénk a fantáziája. Ez persze a jobbik eset, de most ha a rózsákra gondolok, olyan jókedvem lesz, hogy nem is fontos, hogy elhiszed-e.

Mások vagyunk.

Mindenki más.

És mindenki kicsit szomorú lesz a gondolattól, hogy neki titkolnia kell, hogy ő más. Pedig nem is más, csak éppen annyira, mint te vagy én. Én látom a rózsát a hóban, te érzed a fényt a sötétben, ő hallja a csendet... Nem olyan nagy dolog.

Mégis, kényelmesebb, ha ezekről nem beszélünk, csak a latyakról, és a mindent elborító szennyről, mert azt mindenki látja.

Arról nyugodtan beszélhetsz. Azzal nem okozol zűrzavart.

Azon nem kell gondolkodni, és összeborulhatsz a többiekkel, hogy szép lassan tönkre megy a világ.

Ez velem a baj,ha ez baj,,hogy más vagyok. Hogy merek más lenni.

Hogy észreveszem és látom a rózsákat a hóban.

És elhiszem neked,hogy hallod a csendet.

Én is hallom.

Van,aki elfogadja ezt,és van,aki képtelen kilépni maga alkotta korlátai közül.

Ki adhat ez alól nekem feloldozást?

Kell nekem egyátalán feloldozás?

Úgy érzem nem.

Becsülettel ,szeretettel élek,de más vagyok,látom a rózsákat a hóban.

Várok,amíg más is megérti,hogy jogom van látni.



9 komment

Címkék: gondolkodó

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr336136374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gamma 2010.02.16. 10:42:49

Ezzel senkinek semmi baja. Szép és költői. A te világod, aminek ugyanolyan korlátai vannak, mint bárki másénak. Van, akit bánt a kételkedés, van, akit ösztönöz. Ha erős vagy, az utóbbiakhoz tartozol. Van rá biztos módszered, hogy megkülönböztesd a képzelgést a valódi látástól?

márvány 2010.02.16. 11:24:09

gamma, szerintem itt nem kepzelgesröl van szo, hanem arrol, hogy sokan vannak akik nem kepesek erezni az erzeseket. mert könnyebb nem erezni es jegcsapkent egigvonulni az eleten. hidd el nekem, ez szörnyü. mar ket ilyen embernek adtam eeket az eletemböl ...

marvany 2010.02.16. 11:26:09

megörülök, nem ir a laptopom v-t, csak ha nyomom ezerrel a gombot... !!! lecci kepzeljetek bele az elözö kommenthez a v-ket.

ametiszt 2010.02.16. 12:07:42

Köszönöm márvány. Igen ,erről írtam. Az írásnak köze nincs a képzelgéshez, meg a valódi látásmódhoz. Örülök,hogy értettél.

gamma 2010.02.16. 12:14:57

Érzéseit mindenki érzi, de mindenki tudatosítja. Itt egy szép tudatosításnak voltunk tanui. Kérdésemben nem volt állítás. Nem kételkedem érzéseid valódiságában. Nem is tehetem, mert nem ismerlek. Elfogadlak. Nekem is vannak érzéseim és én sokat kínlódok vele, hogy valósak-e. Ezért kérdeztem. Gondoltam, aki ilyen magas szinten tudatosítja érzéseit, tud rá választ. De ha zavar a kérdés, felejtsd el.

marvany 2010.02.16. 12:37:54

gamma, hogy is mondta a róka? igazan csak a szieel lat az ember. legyen ennyi eleg.

marvany 2010.02.16. 12:38:16

szívével ... megörülök

ametiszt 2010.02.16. 15:27:41

gamma Nem zavar a kérdés,csak teljesen mást kérdeztél,mint amiről én írtam. De hogy válaszoljak rá: igen,van biztos módszerem,ami hosszú évek alatt alakult ki tapasztalatok alapján. Más a látás és egészen más alapokon nyugszik a képzelgés. A látás konkrét,a képzelgés szubjektív. Én magam pedig erősen kételkedő vagyok. Csak azt tudom elfogadni,amit megtapasztalok. De mint mondtam az írás nem a látás módszereiről szólt,hogy valós képet látsz,vagy csak a fantáziád erős. Nem erről írtam. márvány nagyon jó a róka példa :-)

margit2 2010.02.18. 21:46:07

A kedvenc virágom a rózsa!... Ez a fotó csodás! %smile%
süti beállítások módosítása