HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

a szeretet röpít

2010.02.05. 11:33 alfroyul

,,Iszonyú jó voltál hozzám mindig. Sosem háláltam meg semmivel.

Az volt a hálám, hogy egyre jobban rád csimpaszkodtam, elárasztottalak önmagammal, elálltam minden utadat. Ahova csak fordultál, engem találtál meg, én meg úgy képzeltem magamban, ez a szeretet. Csupa ragaszkodásból nem hagytalak élni. Most menj, szabad vagy! Soha többet nem fogom azt gondolni, hogy szeretek valakit, ha rabbá teszem önmagammal, ha lehúzom, mint valami konc.

A szeretet röpít. Ha valakit szeretek, annak szárnyakat kell adnom.

Magamtól nem tudtam, hogy így van, de időközben megtanítottak rá.

És ha ez sikerült, ha ez, ami veled történt, akkor talán sikerülni fog minden, amit tervezek."

Szabó Magda

Soha nem olvastam még ilyen gyönyörűen leírva, hogy milyen fontos az, hogy, ha valakit szeretsz, azt engedned kell. Nem elengedned, csak hagynod azt, hogy olyan legyen, amilyen szeretne, és azt tegye neked, magának, amit szeretne.

Miért van az, hogy az ember a társas kapcsolataiban mindig túlzásokba esik? Mindig túlságosan utál, túlságosan szeret, és nagyon akar, vagy nagyon nem akar, de azt is moströgtönegyszerre!!! Ez micsoda? Önzőség vagy félelem?

De mégis mitől? A magánytól?

Szólj hozzá!

Címkék: egy-csésze-tea-mellé

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr976136404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása