HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

sokarcúság

2009.02.11. 13:36 alfroyul

A munkamegbeszélés ma volt.

Sikerrel jártam,minden a kedvem szerint alakult.

Egy galériát fogok vezetni,ahol összefonódik az egészség és a művészet.

Ez egy állandó kiállítóterem,ami csak annyiban érint engem,hogy tele van képekkel.

Bőven van hely többféle tevékenység kialakítására,olyanokra,

amik a fenti kettővel állnak kapcsolatban.

Egy táplálkozás terepeutával fogok együtt dolgozni,ő a tulajdonos,a vállalkozó.

Én alkalmazott leszek,havi bérért,ami magasan fölötte áll az eddigi keresetemnek.

Erre még a forgalom után kapok a saját tevékenységem után 20,minden egyéb után 10%-ot.

Így a sok kicsi sokramegy alapon milliós tételeknél nagyon jól járok.

Sok munka és hatalmas szervezés van benne,de ettől nem félek.

Csupa olyan dolgot kell csinálnom,amit magas szinten tanultam és tudok,

vagy olyat,amit ugyan sosem tanultam,de érdekel és értem,

mivel ezidáig abban a kőrben forogtam.

Hatalmas lehetőséget látok benne mind a magam,mind művészek számára.

Nagyon közel van a lakásunkhoz,és kötetlen a munkaidőm.

Hétfőn kezdek.

Változatos,mozgalmas,nagyon sokfelé kell figyelni,mondhatnám éppen ilyen kell nekem.

Szóval...nincs több búbánatoskodás és sopánkodás...dolog van

Szólj hozzá!

Címkék: pergó-percek

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr26136779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása