HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

Jó éjt!

2008.05.20. 22:36 alfroyul

Falcsik Mari

Altató


Ismerem magamat
tudom mit beszélek
ha köszönöm százszor
mit ezerszer bántam,
hogy csak félbe-szerbe
sikerült az élet
és Te megmaradtál
álmom birtokában.

Azt, hogy bántottalak volna, tudhatom jól
hisz erős vagyok, alakító kezű.
Az emberben annyi beste árnyék tombol
néha még nem ütni sem olyan egyszerű.

Volt-e? Nem is volt hely más életnek bennem
mellettem is alig, míg tartott küzdelmem.
A parancs az volt, hogy önmagam kell lennem.
No hát: magam vagyok, minden értelemben.

Szólj hozzá!

Címkék: szóvirág

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr896137025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása