HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2008.01.25. 10:17 alfroyul

ps.

ma még megtudtam valamit a maneki nekoról

a hello Kitty figura is egy ilyen macsek...

a maneki neko kedves,eredetileg gyerekeknek készített formája

ezért szerepel gyakorlatilag mindenen...minden tárgy hordozza Kittyt,

hiszen a szülő azt szeretné,hogy gyermeke minden tevékenységben szerencsés legyen,

és Kitty pozitív dolgokat előremozdító alakja ebben segít...

sosem értettem,mitől lett ez a cicababa ennyire felkapott...

mostmár tudom,hogy neki van némi előélete,nem csak úgy jött elő a semmiből,

nem csak úgy egyszerűen a fantázia szüleménye...eleve létezett,kissé más alakban...

így már értem azt is,hogy nem csak a gyerekek kedvence lett,hanem felnőtt hölgyek is

előszeretettel vásárolnak maguknak Kittys cuccokat...ékszerek,napszemüvegek,telefonok...stb

hehe..az én Lucám is ezért pumpolt engem karácsony előtt...

persze vettem neki egy drágakövekkel kirakott Kittys óracsodát...

tehát lányok mindennek tudatában viseljétek bátran és szeretettel Kittyt,bármilyen formában

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr546137290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása