HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2008.01.13. 12:50 alfroyul

ahogyan kőrbejártam ma reggel,láttam,hogy többen is a blogírással,bolgok bezárásával,szüneteltetésével foglalkoztok... hogy vajon miért nyitódnak és záródnak ezek az ajtók... azt hiszem,ez azért lehet így,mert folyamatosan változik a világunk,és néha az jobban lefoglal bennünket,nem marad idő a blogolásra... néha én is így érzem,de nem zárom be,mert elsősorban magamnak írom,naplónak szánom,de... ez már nem az igazi... sok lett a személyes ismerős,én is majdnem minden blogbarátommal találkoztam,találkozom rendszeresen...és így eltűnt az ismeretlenség... ez azt hozta magával,hogy nem mindent írok le,mert vannak dolgok,amik NEM tartoznak az ismerősökre...a rosszindulatú ismeretlenekre meg pláne nem... mert ilyen is van ...aki mindenbe beleköt,ha valamit olvas,azt a valóság ismeretének hiányában saját elképzelése szerint kiszinezi,és valóságként tálalja úgy,hogy bántson vele... ezért egyre több lett a privát bejegyzés... emellett valahogy úgy éreztem,hogy nem mindent szeretnék egy oldalon ömlesztve összekeverni,ezért csináltam több blogot,témáknak megfelelően,amikbe időnként írok... mindez időigényes tevékenység,és az idő az,ami néha nagyon kevés,olyankor nincs lehetőség mindenkihez beírni,csak olvaslak benneteket... tv-t évek óta nem nézek,szabad időmben élem az életem,olvasok,zenét hallgatok,és...blogolok... képeket szerkesztek,alakítok...ezek számomra teljesen újszerű tevékenységek,hisz sosem tanultam,csak itt...de örömet okoz... ha a barátaim közül valaki bezár,azt sajnálom,de megértem és visszavárom... legyen még sok boldog blognapunk így együtt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr336137336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása