HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.12.26. 00:03 alfroyul

ma vendégek voltak.minden elfogyott,amit készítettem...

holnap korán kelek,mert ebéd vendégek jönnek,kilencen leszünk...

de a legnagyobb invázió még hátra van...

utánuk a lakás mint a csatatér...

nem szeretem,ha jönnek,mert

nem értem,miért nem lehet egy gyerekre rászólni,hogy ne kenje a töltöttkáposzta tölteléket az aranyszegélyű fehér abroszba...nem értem,miért kell ezen az anyjának bambán vigyorogni,hogy jaj,de édes,milyen önálló...nem értem,miért kell egy kétéves gyereket a más ünnepi asztalánál hagyni egyedül étkezni...miért kell hagyni,hogy a más könyvszekrényén belökdösse az összes könyvet,és miért kell bőgő gyerekekkel vendégségbe menni egyátalán...

de kell!!! mert jönnek...akkor is ,ha egész évben nem jöttek,még akkor sem,amikor a házunk előtt parkoltak...

de! most karácsony van,minden gyereknek külön ajándékot várnak...azért pedig ide kell jönni,akkor is,ha senki nem hívta őket...

tudom nem szép dolog ilyeneket mondani,de utálom az olyan embert,aki csak azt nézi,hol van haszon,hol van potya,és ha ilyen alkalom van,akkor erőszakosan megjelenik,ha hívják,ha nem...

az pedig megdöbbentő,hogy milyen ajándékot kapunk tőlük,egyszer pl, kaptam egy darab,azaz 1 darab falra ragasztható konyharuhatartó fogast...

ez nem vicc! télleg azt kaptam

de nem beengedni nem lehet,kidobni nem lehet...

ígyhát nem lesz az asztalon fehér abrosz,vagy a gyerekek leülhetnek külön egy nekik szépen megterített kisasztalhoz...

bár ezt tavaly is elkészítettem nekik,de azonnal üvölteni kezdtek,hogy ők a nagynál akarnak,a jó anyjuk meg képtelen volt azt mondani,hogy ott a felnőttek esznek hatan,nem fér oda három kisgyerek is...így hát előbb ők ,,ettek" a szép asztalon,a hat felnőtt éhesen megvárta,amíg mindent összekentek,leköpködtek...

aztán leszedtem mindent az asztalról,és újra terítettem...

az ünnepi abroszomat pedig ,az aranyszegélyűt 8 ezerért kidobtam a kukába,mert a belekenegetett piros zsír nem jött ki belőle,csak ollóval...

pedig akkor került először az asztalra,ez volt ugyanis az egyik ajándékom,amit kaptam

nah...ezt idén nem ismételjük meg!!! nem lesz asztalterítő :-) szalvéta lesz mindenki tányérja alatt :-)

legalább annyit mondtak volna,hogy bocsánat,de neeeeem,csak vigyorogtak,hogy milyen ügyesek a gyerekek... szóval ezek vagy ügyesek,vagy veszekednek,vagy bőgnek,mert fáradtan hozzák őket ide,amiről nem a gyerek tehet...

nekem is volt kisgyerekem,de ők pontosan tudták,mit lehet és mit nem,a nagy lányom 2 évesen késsel-villával evett...idegen helyen az ölembe vettem,és szép csendben figyelt,ugyanígy a másik kettő is... tehát igenis a szülőn múlik mindez,de ha egyszer ennyire hülye,akkor mit lehet tenni???

semmit...jön a naaaagy karácsonyi invázióóóó...

de nem holnap még

holnap jólnevelt vendégek jönnek aranyos gyerekekkel,

öröm lesz találkozni velük

huh,ezt jóll kiadtam magamból

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr616137379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása