HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.07.23. 11:21 alfroyul

furcsa ez a blogvilág...még most is...ennyi idő után is vannak dolgok,amiket nem értek...illetve megmagyarázom azzal,hogy emberek vagyunk és nagyon különbözőek... sok mindent megtapasztaltam itt már...jót is,rosszat is...örömet is,fájdalmat is...találtam barátokat,a többit meg elkerülöm... amit nem szeretek,azok a névtelen beírogatók...és azok,akik minden nap valamiféle felvett néven odabiggyesztenek a blogokba valamit...most mindegy,hogy mit,nem az a lényeg,egyébként többnyire negatív dolgot,bíráló dolgot,véleményt a blogról,a blogosról...mindegy,mondom,nem ez a lényeg... most a névtelenség a lényeg... úgy gondolom,hogy a blogot elsősorban önmagunknak írjuk,mert ez valahol a mi naplónk is egyben...tükrözi a személyiségünket...ehhez hozzá lehet szólni,természetesen névtelenül is! nekem meg,aki írom,jogom van ahhoz,hgy akár NE vegyem figylembe ezeket a beírásokat...most függetlenül annak a tartalmától... én úgy érzem,hogy számomra nincs azonos súlya egy névtelen beírásnak és egy olyannak,aki blogol,és legalább abból tudom,ki írt,vagy egy olyan beírónak,akit esetleg személyesen is ismerek,netán a barátom... hogy a fenében lennének ezek azonos súlycsoportban? tegnap úgy éreztem egy blogban,hogy a blogos barátom megbántódott egy névtelen beírástól,illetve inkább annak a névtelenségétől és a kioktató hangnemétől...na! több se kellett nekem,beírtam hozzá,hogy ne törődjön a nevesincs,önmagukat nem vállaló beírókkal... ezzel megindult a lavina! (amit nem akartam,és ezúton is csak azt tudom mondani,ne haragudj kedves blogtárs a történtek miatt,én most is úgy gondolom,a beírásommal nem sértettem senkit,téged biztos nem...de ismét beigazolódik a mondás,a pokolba vezető útról meg a jó szándékról) beírt egy másik blogos,és egyetértett velem...majd jöttek a névtelenek sértett beírásai...hogy a blog nyílvános és az ír,aki akar... (na és ki mondta,hogy nem? mert ezt egyetlen szóval sem mondtam,csak azt,hogy engem ezek nem érdekelnek) és ez diszkrimináció,és megmagyarázták,hogy joguk van nem vállalni önmagukat,és joguk van a vélemény nyílvánításhoz is... az van,igen,joguk van... nekem meg jogom van nem figyelembe venni sem a személyüket,sem a véleményüket a saját naplómban... de ismétlem,egyetlen szóval sem mondtam azt,hogy nem írhatnának...csak azt,hogy nem ugyanolyan fontosak ezek az írások számomra,mint a barátaimé... valaki ezt azonnal félremagyarázta,és elkezdte magyarázni a névtelenség mögé bújást...,vagy ugyan névvel beírást,de olyantól,aki nem blogol... nem baj,ne blogljon,ne mutassa meg magát...de miért gondolja,hogy az,aki naplót ír,az figyeljen egy számára senkire? na...ez így már túl bonyolultnak tűnhet,de tudom,hogy értitek... na...ma jött aztán a meglepetés... az egyik időnként névtelenül és máskor egy bizonyos néven beíró valaki (az a bizonyos név egy XIX. században élő személy neve volt,ami tökmindegy,milyen néven ír be,de ez így,bennem eleve bizalmatlanságot keltett,) ma elbúcsúzott attól a blogtól,ahova írogatott,mondván,hogy búcsú a fegyverektől...és felfedte kilétét... na kérdezem...miért nem tette ezt meg az első beírásásnál????!!! mert ha tudjuk,hogy a blogoshoz közel álló személy,ismeri a blogost,a munkáját,a gondolatait,az összes körülményét,akkor úgy hiszem,hogy a beírásainak is sokkal nagyobb súlya lett volna első pillanattól kezdve... de! jobb játszani...ma van nevem(ami nincs),holnap másik nevem van,holnapután névtelenül írkálok... terészetesen joga volt,van hozzá...csak ha emiatt valaki jön,és megmondja azt a véleményét,hogy a névteleség okán nem tudja őt komolyan venni,egyátalán hogyan értékelni,akkor ezért nem kellene sértődötten elvonulni... ha most konkrétan bemutatkozott,miért nem tette meg elsőre? miért nem tartott bennünket méltónak ahhoz,hogy tudjuk kicsoda és micsoda? miért volt jobb játszani velünk? vagy a névtelenség csak addig jó,amíg joga van mindenfélét beírogatni,de azok,akik vele szemben vállalják önmagukat őszintén véleményt nyílvánítanak a névtelenségről,akkor ehhez nekik nincs joguk,mert a blog nyílvános??? ide hozzám is írnak olyanok,akiknek nincs blogjuk...jó,hogy írnak,jó hogy itt vannak,velük emilben volt,van kapcsolatom... de fenntartom magamnak a jogot ahhoz,hogy egy vadidegen beírást ne ugyanolyan súllyal kezeljek,mint a barátaimét... és szerintem ez baromira nem diszkrimináció... hát ezekután jó blogolást,névvel,változó névvel,vagy név nélkül... kinek mi a jó éppen !

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr996137902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blue Ocean 2007.07.23. 11:34:06

:-) Ezt jól megirtad!:-) Én ezzel ugy vagyok,hogy szeretem ha irnak,örülök ha névvel,mert akkor tudom hogy kihez tartozik a komment. Van akiket személyesen ismerek,vannak akiket csak levelezés utján.Lettek itt barátaim is,aminek nagyon örülök.:-)Néha van 1-2 ellenséges bejegyzés,amit nem szoktam kitörölni,hisz szive joga annak aki beirta. de mosolyogjunk,és nézzünk előre a világ rejt rengeteg szép dolgot a számunkra!:-)) Ölellek!:-)

ametiszt 2007.07.23. 11:53:31

köszönöm Blue :-) én jól vagyok,és én is örülök az írásoknak,csak elmondtam a véleményem... legyen bárki névtelen,vagy változó nevű.nekem mindegy...de akkor névtelenül fogadja el a véleményemet sértődés és mindenféle belemagyarázás nélkül,hogy éppen a névtelensége miatt nekem ő nem fontos,esetleg éppen senki...a hosszú kőrítéssel csak ezt akartam mondani... puszillak! szép napot!

Ági 2007.07.23. 13:30:46

Szia Ametiszt. Milyen idevágó most az írásod. Nálam is beindult ez a téma, de kissé sem érdekel. Addig nem tulajdonítok neki nagy jelentőséget amig az illető arra sem becsüli magát, hogy a nevét odaírja. Viszont mi kis faluban élünk. Mindenki mindenkit ismer. Mindenki tudja ki kit nem szeret, és az a szívás(bocs a kifejezésért) hogyha egyértelműen sejted ki az aki a kommentet írja. Na akkor sem tudsz mit csinálni, mert előbb utóbb csak észreveszi, hogy nem ér el semmit azzal, ha szid valakit. A legtöbb névtelen pedig nem fogja felfedni a kilétét sosem , mert ezt egy jó kis szórakozásnak tartja , hogy belekavar más életébe, illetve megpróbál belekavarni.Na erről ennyit. Látom azért neked is megvan a véleményed. És egyetértek veled teljes mértékben. Szép napot. Puszillak!!!

ametiszt 2007.07.23. 13:49:37

tudsz csinálni,kitiltod a beírót,ha nem tetszik neked,amit ír...

Ági 2007.07.23. 15:11:11

Hát azt viszont azért nem akarom megtenni , mert szerintem saját magát így teszi nevetségessé a legjobban, mivel a hozzám közel állók is tudják ki az illető, és csak jókat nevetünk az egészen. Ha neki ez öröm...? Puszillak

ametiszt 2007.07.23. 15:14:31

hát igen... de ahogyan leírtam,ugyebár joga van beírni,mert a blogok nyílvánosak...

Ági 2007.07.23. 18:09:34

Jaja, és tegye is. Nincs ezzel semmi gond, mert minden normális gondolkodású embernek az a véleménye, hogy névtelenül sarat dobálni nem szép dolog. puszillak

Blue Ocean 2007.07.23. 19:26:38

Puszillak!

pudingocska 2007.07.23. 22:19:59

teljesen megértelek és igazad van!!!!

M 2007.07.25. 08:18:36

Kedves Ametiszt! Már egy ideje azon gondolkozom, hogy mit is írjak neked, hogy jó vége lehessen ennek az egész történetnek. Meg akartál védeni, aztán téged támadtak meg. Legelőször is köszönöm a jószándékodat. Másodszor sajnálom, hogy kialakult ez a helyzet. Bár minden pillanatban igyekeztem a legjobb tudásom szerint reagálni, hogy lehetőleg ne bántsak meg senkit, végül mégis csomó keserűség lett. Nagyon nehéz dolog a kommunikáció. (Aztán meg én itt „klubvezetői” minőségemben, meg egyébként is elég sajátos helyzetbe kerültem több okból is… .) Bár nagyon jó, de mégis nehéz dolog ez a bloggerség, ha a komolyan vesszük. Márpedig én komolyan veszem. Most csak azzal vigasztalom magam, hogy minden élmény, tapasztalat jó lehet valamire. Ha én mondtam volna olyasmit, vagy elmulasztottam valamit mondani, s ez rosszul esett neked, kérlek, ne haragudj. Remélem, nem távolodsz el tőlem a történtek miatt. Várlak továbbra is szeretettel, és számítok a véleményedre. De szerintem erre a dologra már felesleges több szót vesztegetni. Talán fátylat boríthatunk erre az egészre – ugye? Legyen szép napod!

ametiszt 2007.07.25. 10:55:29

Nincs semmi baj M! :-) a tőledvaló kis elmaradásom oka nem harag vagy megbántódás,semmi baj,csak most kicsit elúsztam az időben... sajnos a többieknél sem nagyon voltam a napokban... rád egyátalán nem haragudtam,sőt senkire sem,csak leírtam ezt a fenti gondolatsort...és ezzel fátylat is borítottam az egészre... mint tudod,szabadságon vagyok,ami azt jelenti,nem járok be a színházba dolgozni augusztus végéig,de itthon azért dolgozom elég sokat,és emellé mindig jön valami idemenés,odamenés...vagy dolgozok,vagy nem vagyok itthon...erről szól a nyár...a jövő héttől pedig még többet nem leszek itt,mert egymás után többször elutazunk... de tudod,a rossz péééééz nem vész el...előkerülök... puszillak,és ne is gondolj már a történtekre,mert én azzal,hogy ide leírtam a gondolataimat,el is felejtettem...
süti beállítások módosítása