HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.02.11. 09:47 alfroyul

tegnap nagyon későn feküdtem le...sokáig vacakoltam az oldallal,mire megszerkesztettem az órát,bele a fehér vonalakat...a fiam Pesten zenélt a Dob klubban...őt is vártam,míg hazaér... használom a színterápiát és tudom,hogy ha vonzódok egy színhez,akkor arra van szükségem...a héten vettem egy sötét padlizsánlila cipőt,van hozzá egy poncsóm is,és vállkendőm is...tegnap abban voltam és igen jól érezetem benne magam,most erre van szükségem egy pár napig...ugyanígy vagyok az illatokkal...több parfümöm van,és már reggel úgy ébredek,hogy tudom,melyik kell :-- ha elfáradok,valósággal életet lehel belém egy-egy illatár...szeretem a tiszta illatokat...rózsa,jázmin,gyöngyvirág...de vannak kompozíciók is...abból a frisset,citrusos,gyümölcsöseket szeretem...a nehéz,tömény illatok távol állnak tőlem... és valahogy így vagyok a szinekkel is...amire vágyom,azt használom... ma csak egy kis főzés a dolgom...a tyúkhúslevest már megfőztem,VIII.Henrik levese...különösen finom...és erdei gombával töltött csirkecombokat sütök... aztán a terveim szerint az egész nap a pihenésé... legyen szép napunk!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr836138652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aingeal 2007.02.11. 10:16:03

gyönyörű lett a blogod! =)) legyen szép napod!
süti beállítások módosítása