HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.01.18. 22:05 alfroyul

ma sokat dolgoztam,aztán bevásároltam,készülődtem a holnapi utazásra...este pedig főztem az itthonmaradóknak... csináltam gulyást,marhapörköltet nokedlivel,tóróscsuszát,töltöttkáposztát,és sütöttem lekváros buktát...holnap még ha időben haza tudok jönni a balettból,akkor csinálok egy tepsi sajtos pogácsát.. .csak nem halnak éhen,és ezeket könnyű melegíteni... már nagyon várom,hogy lássam a lányomat és a Francit,azért ez a webnagyiság nem az igazi...mert webkamerán láthatom,de az nem ugyanaz...és persze a vejemet is régen láttam...kispapa korában még nem... ha a beígért orkán nem sodor el,akkor vasárnap éjjel már itthon is leszek... jó éjt!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr376138735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyx 2007.01.18. 22:25:41

Szia ametiszt! Hűűű, Te aztán jól kidolgoztad magad... Vigyázz magadra az úton! Puszi!

Blue Ocean 2007.01.18. 22:31:57

Jóóó éjt!:-) és jó utat!:-) vigyázz magadra!:-) Ölellek!:-)

Lazac 2007.01.19. 05:38:25

Villámlátogatás? Azt hittem legalább 1 hétre mész! Na, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy mééééész! Vigyázz magadra az úton, és érezd nagyon, nagyon jól magad. Mi is elutazunk, majd csak hétfő reggel jövök haza. Puszillak és jó reggelt, szép napot!

Krisszta 2007.01.19. 07:18:29

Szia Ametiszt! Nagyon jó történeteket írtál Luca lányodról. Jót mosolyogtam kora reggel.:D Nagyon jó utat kívánok és jó unokázást!:-)
süti beállítások módosítása