HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.01.15. 20:23 alfroyul

ezen nagyon kiakadtam! ma a 21.században vannak férfiak ,akik még azt hiszik,hogy a nő az egy rabszolga???? akinek mindenféle személyiségjogát kényekedve szerint lehet korlátozni??? aztán meg is verhető??? Lányok! rajtatok múlik, meddig tart ez az áldatlan állapot! egyedül rajtatok! és felháborító,hogy azt hiszik,kegyet gyakorolnak,amikor életük párjának,akinek valószínűleg mindent köszönhetnek,m e g e n g e d i k ,hogy blogot írjanak,internetezzenek... mélységesen szégyeljék magukat az ilyen férfiak...akik nem méltóak erre,hogy férfinak nevezzék őket! gyáva férgek! akik nem szeretettel,szerelemmel képesek maguk mellett tartani egy nőt...hanem csak így...rabszolgaságban...birtokolva... önző emberek,és nincs semmi önbizalmuk...kicsinyesek és gyávák.... megengednek és nem engednek... megengedik,hogy ha lehetséges,akkor a nő a nap 24 órájában dologozzon...gatyát mosson,ebédet,vacsorát főzzön,legyen jó anya és háziasszony,este pedig legyen egy csodálatos szerető...de ez a nő nem érdemes arra,hogy blogot írjon...azt nem engedik!...és ez a nő legyen hálás,amiért engedélyt kapott napi 1 óra internet hozzáféréshez....és a nő hálás... azt körülbelül sejtitek,én mit tennék ,ha ilyen párom lenne...soha nem is lenne...mert úgy kidobnám,hogy repülne hazáig a jó anyukájáig,mint a győzelmi zászló! ha ezt tanulta otthon,gyakorolja otthon a tanultakat...ne egy aszonyon élősködjön,aki gyengébb nála...és esetleg pár gyerekkel is függőségben tartja... persze pénz az van...megvesznek neki mindent...(vagy még azt sem) és azt hiszik,ettől jó férjek... tehát lányok! kizárólag rajtatok múlik,hogy mit engedtek meg uralkodóitoknak... én elgondolkoznék azon,milyen szerelem az ilyen,egyátalán milyen emberi kapcsolat,ahol nem egyenrangúak a felek... és az egyik félelemben él... ezen nagyon kiakadtam! mindezek mellett mégis azt gondolom,hogy aki ilyen kapcsolatban él,annak így jó! aki vállalja hogy elnyomják,hogy megalázzák,annak éppen ez a feladata ebben az életben...hogy megtanulja a megalázottság szerepét,és tűrje...egészen addig,amíg egyszercsak elege lesz az egészből és azt mondja majd,tudom már a leckét... ...és annak a másiknak pedig éppen ez a dolga,hogy elnyomjon és megalázzon... az élet törvénye így működik,ez a karma...ezért lettek egymás párja,hogy megtanulják a leckét... a gyerekeik pedig átvegyék a mintákat...mert azt teszik,és ugyanilyen boldogtalanok lesznek... ha másért nem,hát a gyerekekért kellene nagyon gyorsan felfogni azt,mi miért történik,és változtatni rajta... hosszú lenne kielemezni azt,milyen hatással van a gyerekekre egy ilyen szülői kapcsolat... ebben a légkörben a gyerek előbb-utóbb állandóan feszült,nyugtalan,álmatlan lesz és megbetegszik,rendszerint légzőszervi problémi lesznek,majd gyomortáji fájdalmak,hasfájás...később keringési zavarok,szívszúrás... a leletek persze mind negativok lesznek...és majd azt mondják,nem akar a gyerek óvodába,iskolába menni...pedig csak a szülei betegítik meg... ezért kellene hát elgondolkozni azon,mit viselünk el és mit nem mérlegre lehet állítani a kapcsolatot..mi jó és mi nem? mit adok és mit kapok? mit miért áldozok fel? mit áldoz fel a másik önmagából? (mert egy kapcsolat csupa lemondásból is áll,csak kérdés,önként és boldogan tesszük-e) mire vágyom? mit tudok adni? és fő kérdés: ha feláldozom magam,az kinek jó? én azt gondolom,ha megpróbálok önmagam maradni és boldog lenni és kiegyensúlyozott,akkor tudom adni magamból a legtöbbet...akkor vagyok jó anya,jó feleség,jó szerető...mert mindez kényszer nélkül belülről fakad..

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr596138746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imori 2007.01.15. 21:12:38

Halkan jegyzem meg, hogy vannak kivételek! Ha felbosszantod magad akkor mások hibái matt, magadat bünteted! Ne tedd Drága Ametiszt! Ezt a mosolyt csak Neked küldöm: :-), és a puszi is a tiéd,ölelésekkel tarkítva: XOXO

ametiszt 2007.01.15. 21:23:42

köszönöm kedves imori,tudom,persze hogy tudom,hogy vannak kivételek,és azt is ,hogy a fordítottja is előfordul,amikor a nő uralkodik...én inkább csak segíteni szeretnék ,hogy ébredjenek! ne hagyják,hogy minden tönkremenjen az életükben,ne pazarolják a dárga életüket érdemtelenre,változtassanak! a puszik és az ölelés jól estek :-)egész megnyugodtam tőlük :-) szép estét Neked! ölellek

Gepida 2007.01.16. 01:15:19

Mi történt, hogy így kiakadtál? :-( *érttlenül áll és néz*

Lazac 2007.01.16. 05:52:27

Drága ametiszt! Tudod, hogy minden szavaddal egyetértek igaz? Mi már megértettük, én is kitörtem annak idején..."csak" 6 évig tűrtem, hogy az alkoholista férjem verje a gyerekeimet és engem is...aztán elegem lett. Azóta mindig azt mondják rám "öntörvényű" vagyok, de nem érdekel, inkább legyek az, és úgy élem az életem ahogy nekem és a gyerekeknek jó. Meg is köszönik a lányaim nap mint nap, hogy így nőttek fel. Én is felháborodtam azon a kommenten, csak nem tudtam így összeszedni a gondolataimat. örülök, hogy megtetted drágám. Ölellek sok-sok szeretettel.

Blue Ocean 2007.01.16. 06:15:08

Jó reggelt!:-) Legyen nagyon szép a napod!:-) Remélem ma már nem kell igy kiakadnod semmin,de hogy jól összeszedted az biztos!

marisom 2007.01.16. 06:22:15

Jó reggelt, szép napod legyen!

ametiszt 2007.01.16. 07:34:29

igen Drágám...én is öntörvényű vagyok...de nekem így a jó...és sokáig tartott,míg elértem ezt az állapotot,előtte szenvedtem rendesen...tehát amit leírtam,komolyan így is gondolom,és jó lenne,ha segítene ez a pár sor annak,akinek éppen ezekre a szavakra van szüksége... Gepida...velem semmi nem történt,csak egy blogon olvastunk egy kommentet,ami felborzolta kissé a kedélyeket...én ritkán akadok ki,de ha igen,akkor nagyon...aztám megértem a dolgokat és megint csendes vagyok...csendes...hihi...na ezt nem mondanám,mondjuk úgy,hogy nyugodt... Blue! sajnos ezek a dolgok nem oldódnak meg egyik napról a másikra,legalább az jó lenne,ha az a lány összeszedné a bátorságát kicsit és legalább elgondolkozna...
süti beállítások módosítása