HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2006.03.26. 19:30 alfroyul

KOLTAY GERGELY: NEKED JÁTÉK Neked játék, Neked a szerelem Neked a fény és a végtelen Nekem a hiány, nekem a küzdelem, Nekem a bűn és a félelem. Arcul csapott magányunkra rászállott illúziókkal két sornyi hír lett az életem, s ami szép azt csak képzelem... Neked eső, Neked havazás, Neked maradt a tisztaság, fehér lepedő, de zápor verte homlokodra jeleket karcol az idő. Mert nagyon fáj, mert üvölteni kéne, mert nem lehet, mert nem lehet! Mert amit nem lehet az az élet, mert lehetetlen az élet, mert nincs igaz... Széttépett imakönyveink között a megtalált nyomornak sohasem lesz vége. Neked játék, neked a szerelem Neked a fény és a végtelen, Nekem a hiány, nekem a küzdelem nekem a bűn és a félelem. Csak tovább roncsol a vágy... Az eltévedt boldogság, akit fáradt vándorként engedtünk be hozzánk, s ránkgyújtotta házunk... De nem! Nekem szép így is, nekem szép a Volt és a Lesz is, még ha a bűnnel házasságot kötsz is. Hajnali házak csöndjét ma még titokban zárjuk, s a kulcs halott fém testként postaládánkba koppan, mint startpisztoly dörren a meneküléshez. Mert futni kell magam, magad ellen, mert a világ máglyát rak egymást ölelő testeink alá, s a gyönyör nedvei a kozmoszba áradnak szét, de itt ez csak per, itt ez csak büntetés. Nekem játék, Neked szerelem, Neked fény, nekem a végtelen a közös bűn, a hiányzó értelem mi Neked küzdelem, nekem a félelem. Talán egy más korban, egy más létben vége lesz a láznak, de most ami volt, s ami lesz, odaadod másnak. Ez most a búcsú, és a kezdet is, ez most fájni fog... még ha tudjuk is. ezt a verset cd-n kaptam,Sztankai István előadásában...gyönyörű...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr926141044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása