HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

napló

2011.10.23. 19:14 alfroyul

Dédinél olvastam ma arról,hogy a bloggerek lelki sérültek.

Azt gondolom,valamilyen mértékben mindenki az.

Nem tehetünk arról,hogy hova születtünk,milyen volt a gyermekkorunk.

Mindaz,amit gyerekként megéltünk,rányomja bélyegét a felnőtt kor minden percére.

Egy részét feldolgozzuk,más része érthetetlen marad.

Nem rajtunk múlik.

Ezt vagy belátjuk,vagy nem.

Ha valaki blogot vezet, miért lenne hiba?

Miért EZ jelentené,hogy valakinek valami problémája van?

Nem értek ezzel egyet.

Én a blogot naplómnak tekintem.

leírok történéseket,érzéseket,gondolatokat.

Néha le sem írom,csak egy fotóval,vagy zenével,verssel jelzem magamnak a fontosságát.

Ami csak nekem fontos.

Engem nem érdekel,hogy olvassák,vagy sem.

Nekem nem az a célom,hogy száz komment legyen a bejegyzések alatt.

Én magamnak írok a múltról,a jelenről...a jövőnek.

Vannak olyan blogok,ahol semmiféle személyes dolog nincs,

csak hatalmas anyag összevisszasága,rendezetlensége,

éppen,ami a bloggernek tetszik.

Ez sem nevezhető a lelki sérelmek tárházának.

Inkább csak egy gyűjtő hely azokról a dolgokról,ami éppen a blogtulajdonost érdekli.

Sokkal inkább beteg dolognak tartom azt,amikor valaki az ismeretlenségből bántó szándékkal zaklatja a bloggereket.

Van olyan,aki ezt egészen művészi szintre fejlesztette,és ettől boldog.

Nem vagyunk egyformák, még szerencse.

Milyen unalmas lenne a világ.

3 komment

Címkék: gondolkodó

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr976136157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evimami 2011.10.23. 19:53:31

Bizony sok sérülést kell egy életen át kiheverni. Azt mondhatom, hogy ebből a szempontból szerencsés vagyok, mert eddig még mindent túléltem. Kezdve 4 évesen a második világháborút. Gyereknek annál nagyobb megrázkodtatás nem hiszem, hogy lehet.

ametiszt 2011.10.23. 23:17:28

Borzalmas lehetett a háború félelmeit átélni,megélni. Szinte feldolgozhatatlan emlékeket hagyott maga után,főleg egy kicsi gyereknek. Én az 56-ra emlékszem,az akasztott emberekre, a tankokra,a pincére,ahova le kellett költöznünk,mert az udvaron orosz tankok álltak. De a legnehezebb emlékem nem ez. Volt,van rosszabb.

mindenamikell 2011.10.24. 12:16:47

Egyet értek veled. Aki régi motoros az már tudja kezelni a modortalan bunkóságokat .Magam is úgy vagyok vele ,hogy naplót írok ,jól vagy rosszul ez legyen mindenki magánügye.Mi a jó és mi rossz ?Aki írja annak minden szó és betű jelent valamit és egyaránt fontos. Betévednek olyan alakok is néha ,de az olvasó és kommentelő többség barátokból áll ,akik értik és tudják ,hogy kb miről is ír az ember.
süti beállítások módosítása