HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

mély kút

2011.07.09. 16:56 alfroyul

Szeretem olvasgatni mások gondolatait.

Akkor is,ha nem kommentelek ma már sehol,csak néhány barátnál.

Csalódtam emberekben,vagy inkább úgy fogalmazok ,hogy "blogbarátokban".

Kétszinűséget , mások kijátszását vagy minden valódi ok nélküli lejáratását tapasztaltam meg itt.

Előbb nem értettem,később igen: ezek az emberek ettől hiszik magukat jobbnak,okosabbnak,különlegesebbnek,mint a többiek.

Több "blogbarátról " kiderült,hogy a különböző nevek mögött egyetlen ember rejtőzködik,szerepeket játszva.

Nem tartom sem felnőttnek,sem egyenesnek ,sem barátnak az ilyet.

Még virtuálisan sem.

Ma is olvasgattam,és találtam egy bejegyzést az egyik toplistás blogban.

Annyira ismerős volt az írás, Megtaláltam a blogomban

2007. május 29.-i dátum alatt.

Érdekes volt más blogján találkozni a múltam egy darabkájával,

hiszen hogy ezek a szavak nekem akkor miről szóltak,

csak én tudom.

Most másnak talán ugyanazt jelentik,talán egészen mást.

A múltunk a sajátunk.

Minden pillanatunkat hordozza.

Olyan , mint egy mély kút.

Végtelen,szinte feneketlen,időnként vissza tükröződik belőle valami.

Most egy tükörként hullottak elém a saját szavaim.

Kicsit talán másként fogalmaznék,de ma is ugyanazt jelentik,mint akkor.

Lényegében nem változunk.

1 komment

Címkék: emlékező

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr536136191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evimami 2011.07.09. 20:34:46

Mindíg vannak irigy, áskállódó emberek... Sajnos.
süti beállítások módosítása