HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

csillag születik

2011.06.07. 11:33 alfroyul

Már megint született egy. És persze ismét határon túli magyar.
Sajnálatos,hogy országunkban valahogy mindig a határon túl élők előnyt élveznek a határon belül élőkkel szemben.Mi aztán mindig megmutatjuk a marha nagy magyar összetartozást.
A véleményem egyezett a zsűri véleményével, miszerint az April Projekt az esélyes a csillag meszerzésére. Hát tévedni emberi dolog. Nyert egy 14 éves gyerek. Messze nem a legjobb volt,messze nem a legtöbbet belefektetett munkát adta.Nem tud mozogni,felnőttként viselkedni. (ami persze nem is várható el tőle,mert még gyerek)
A továbbiakban pedig kis csillagként kimarad a középiskolából?
Mert tanulni és csillagként tündökölni egyszerre nem lehet.
Nem értem,miért nem lehetett megmondani még a döntő előtt azt,hogy idáig jutottál,megismert a világ,és nagyon gratulálunk.Most legyen ennyi elég. Gyere vissza később,ha már mutált a hangod és felnőttként tudsz helyt állni az életben. Ha megtanultál felnőtt módon kommunikálni,ha megtanultál úgy mozogni,ahogyan ezen a pályán kell.
Igazságtalannak érzem a döntést azokkal szemben,akik úgy jöttek a versenyre, hogy mindezt már tudják ,és még sokkal többet is.
Akár a táncosok, akár Szabó Ádám a valódi győztesei ennek a versenynek.
Gratulálok Szabó Tomi csapatának ! Hatalmas teljesítmény volt,amit láthattunk tőlük. Biztos vagyok benne, hogy az élet majd kárpótolja őket a mostani csalódás miatt.

7 komment

Címkék: gondolkodó

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr156136201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evimami 2011.06.07. 13:38:35

Egyet értek veled, és már vártam a megszólalásod! Én Ádámnak drukkoltam... Azon a fajta harmónikán nagyon nehéz játszani. Én valamikor a könnyebb változatot a tangóharmonikát tanulta. Így tudom hogy mit művelt Ádám.

ametiszt 2011.06.08. 11:34:23

Igen,fantasztikus volt. Nekem zongora billentyűs harmonikám volt,azon tanultam, nagyon nehéz. Pedig akkor már 8 éve zongoráztam.

margit2 2011.06.08. 14:27:22

Én is Ádámnak drukkoltam a legjobban, szerintem Ő érdemelte volna meg a győzelmet. Engem teljesen lenyűgözött, hogy tud bánni a harmonikával! ... Az April Projekt már egy komoly csapat, Ők biztos, hogy már a csoportos versenyben elsők is. %wink%

csillagvíz 2011.06.13. 19:40:32

Teljesen egyetértek veled, és sajnáltam hogy nem az April nyerte meg mert ebben volt a rengeteg energia befektetve és nagyon jók voltak!:)) persze Ádám is fantasztikus mert ilyen fitatlon ilyen boldogsággal és tehetséggel ezt a hangszert kezelni nem semmi!

sincerely 2011.06.21. 14:48:46

En sem erzem megerdemeltnek ezt a gyozelmet, DE a dontest a kedves nezok hoztak az SMS szavazatokkal. Itt nem lehet egyertelmuen a zsurit vadolni...... igy nez ki manapsag a kozonseg izlesvilaga. Szij Melinda aki nem tudott a kisero zenekarral egyutt enekelni mennyi ideig versenyben volt "hala" a nezoknek..... X Factor... Kiralyt L. Norbi ..... nem baj, hogy enekhengja keves, de bohocnak jo....... Es elegge sajnalatos modon a kozonsegnek koszonhetoen a nezettseg tart eletben olyan szanalmas, undorito musorokat, mint a ValoVilag es meg sorolhatnam. Remelem egyszer majd a kozizles is feljebb emelkedik.

ametiszt 2011.06.22. 13:38:03

A megoldás tán az lenne,ha nem a közönség döntene akkor,amikor nagy tétje van annak,ki a győztes. Egy komoly,szakmailag felülmúlhatatlan zsűri kellene eldöntse az ilyesmit. A közönség pedig szavazhatna egy közönség díjat valakinek. Mint tudjuk azonban,itt is pénzről van szó. A szavazatokkal elképzelhetetlen mennyiségű pénzt kapnak ezek a csatornák. Tehát az érdek az,hogy minél többen szavazzanak. Szíj Melindát nem néztem. Érdekes módon nem hallottam a tehetségéről,pedig egy városban élünk. Itt nem tűnt fel a művész világ közelében. Norbi? Ő egy showman. Énekhangja meg Rod Stewartnak sincs. Én mégis imádom. Az egész jelenséget,amikor koncertet ad. Még sosem jutott eszembe,miközben hallgatom,hogy vajon hol van a hangja . A saját édesanyja azt mondta neki a pálya elején,hogy csak a száját ne nyissa ki. Ő mégis kinyitotta,és milyen jól tette. Norbi sem tud úgy énekelni,ahogyan esetleg elvárható lenne. Nála is a jelenség az,ami elragadó lehet. Lehet szeretni,vagy nem szeretni,különbözőek vagyunk. Hozzátenném,hogy attól még,hogy valaki szereti Norbit,nem biztos,hogy kificamodott az ízlés világa.

margit2 2011.06.24. 08:03:46

Szerintem is külön kellene lennie a közönség díjnak.... De a zsűri véleménye is néha olyan kedvelem, nem kedvelem volt... nem volt mindig szakmailag meggyőző....
süti beállítások módosítása