HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

húsvét

2011.04.24. 23:57 alfroyul

Ahány ház,annyi szokás.

Mi is kialakítottunk egy hagyományt a családunkban,amit igyekeztem átadni a gyerekeimnek.

Így már több,mint 35 éve azonos a menü,és az ünnepi készülődésnek is határozott rendje van.

Így a holnapnak is.

Sosem éltem meg áhított vallásossággal ezt az ünnepet, inkább mindig kissé nyomasztó volt.

A locsolkodást utáltam.

Jöttek a házbéli fiúk,akikkel együtt nőttem fel.

Na...ez még elviselhető volt. Csak néhány felnőtt ezekben a locsolókban komoly tartalmat látott...ez már kellemetlen volt.

Jöttek az osztálytársak...ez időnként kínos volt.

Aztán jöttek az apámkorabeli bácsik...na ettől már menekültem.

Valahogy ez nem az én világom.

Mindennek ellenére minden évben elkészítem a hímeseket,mert szeretek festeni,tetszik a látványuk.

Most?

Házbéli kisfiúk...régi osztálytársak...apukámkorú szomszéd bácsik...

Sok minden nem változott.

A lányaim terhesnek érzik a locsolást,ezért már évek óta menekülnek.

Holnap is kirándulunk.

Pannonhalma, arborétum...gyümölcsös és fűszerkert.

Nyílnak a gyümölcsfák.

Megkönnyebbülök.

Az idén festett tojásokat elviszik a család fiúi, a többi marad marad a kosárban.

Locsolni pedig mi lányok fogunk,mert előbb felébredünk,mint a fiúk,így jó pohár hideg víz lesz a jóreggeltjük :-)

3 komment

Címkék: homokóra

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr946136207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evimami 2011.04.25. 08:35:37

Én sem voltam oda soha a húsvétért. Ma sem. Küldöm a napot a kirándulásodhoz! Légyszíves küld ide az esőt helyette. Puszi!

mindenamikell 2011.04.25. 11:55:10

Szép időt nektek a kiránduláshoz. szép tojást készítettél.

margit2 2011.04.27. 15:07:51

A locsolkodást én sem szerettem soha.... Most is csak a férjem és a 2 fiam locsolhatott meg... %wink% Remélem, hogy jó volt Pannonhalmán... Hú de régen is jártam már ott..
süti beállítások módosítása