HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

babona

2011.01.01. 12:52 alfroyul

Van egy régi mondás,miszerint

"amit az év első napján csinálsz,

azt fogod csinálni az egész évben".

Hmmmm....

Lássuk csak,mit csináltam ma.

Ébredésemkor még mindenki aludt,kimentem a konyhába és elrakodtam az éjjelről elöl maradt dolgokat,elmosogattam.

Elindítottam egy mosást a sötét szinű tarkákkal,mert tegnap délután már nem volt kedvem hozzá.

Aztán elkészítettem a reggelit a családnak,mivel már mocorogtak,lassan ébredeztek.

Előkészítettem mindent az ebédhez,húst besóztam,fűszereztem,gyümölcsöket,zöldségeket megpucoltam,felapróztam.

Kivittem a kutyát sétálni.

Minderre gondolhatok úgy is,hogy óóóó,én szegény szerencsétlen,most aztán egész évben rogyásig dolgozhatok,pedig már nagyanyám is megmondta...

Vagy gondolhatok úgy is,hogy jajjj de jó nekem!

Egész évben lesz mit enni,lesz kinek enni adni,lesz kire mosni,lesz családom,lesz kit szeretnem,lesz kire pazarolni minden energiámat...

Hmmmm...

Szólj hozzá!

Címkék: gondolkodó

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr906136233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása