HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

hangok

2010.09.28. 10:28 alfroyul

Csak hunyd le a szemed,és engedd,hogy magával röpítsen.

Újra itt az ősz.

A tavasz és a nyár emlékei még bennünk élnek,de valami véget ért.

Évről évre egyre inkább úgy érzem,hogy az ősz számomra a beteljesedés ideje.

Amikor számot vetek magamban mindazzal,amit tettem,ami történt az elmúlt esztendőben.

A természet rendje is ez,a beérés , a bőség és gazdagság ideje.

És persze a hiányoké is.

Mert minden évben van olyan,ami még nem érett be,amit még el kell végezni,amit még meg kell érteni,fel kell dolgozni.

A tél a bezárkózás,a felkészülés ideje.

Aztán megint jön a tavasz,a kitárulkozás,a kezdés,az újrakezdés,a megújjulás ideje.

De most minden pompájával itt van az ősz.

Szeretem ezt a méz színű napfényt,ami bearanyoz mindent.

Igyekszem arany fényben látni,van azonban olyan ,amit nem lehet.

Nincs jó döntés,vagy jó cselekedet.

Csak döntés van és cselekedet.

Hogy az milyen,azt a saját értékítéletem határozza meg.

Tudom,hogy nem az évek, a pillanatok öregítenek.

A pillanatok adnak egy életre szóló tapasztalatot, és a pillanatok érlelnek.

Mint az őszben az érett gyümölcs.

1 komment

Címkék: szívhang

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr766136275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillagvíz 2010.09.30. 17:59:58

Mosolyog a lelkem megint drága Ametiszt!:) Ma mikor sétáltam haza, épp elszámoltam magamban, s mint tudod a döntés már régóta érlelődik bennem. S igen, csodás az ősz, minden szinét imádom, ma is olyan csodaszépet láttam, hogy holnap le kell fotóznom!:) Melesleg régen mikor vonattal jártam haza, átmentünk a Tisza felett, s ilyenkor az gyönyörű szinekben pompázik. Mindig nagyon vártam hogy újra láthassam:)
süti beállítások módosítása