HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

J'espère

2010.02.21. 16:40 alfroyul

.
Marc Lavoine & Quynh Anh
Egy régi nagy kedvenc,éppen jó vasárnap délutáni pihenő zenének
Marc apukája volt az,aki anno berobbant a Je t' aime dalával,ami részben megbotránkoztatta a világot...a másik rész meg imádta ezt a zenét,aminek minden hangjából áradt az erotika.

Akkor én még éppen hogy csak vitamin voltam a spenótban,mint szokták ezt mondani,és már akkor is kényes zenei ízléssel rendelkezvén imádtam ezt a zenét.

Ééééés persze nem volt szabad hallgatni...

Úgy tűnik,Marc az apuka nyomdokain halad,mert zenéje hasonló töltetű.

Pár éve ismertem meg Tom barátságán keresztül,amikoris mindenféle francia zenésszel találtam magam szemben,akikről itt mi még csak nem is hallottunk,pedig van néhány figyelemreméltó hangú és dallamvilágú közöttük.

Ilyen pl. Marc Lavoine is.

Szólj hozzá!

Címkék: szívhang

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr986136362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása