HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

a nagymamám

2010.02.16. 11:59 alfroyul

Ma van az apai nagymamám neve napja.

Júlianna.

1959. december 31.-én ment el örökre.

Akkor találkoztam először a halállal,amit sehogyan sem értettem.

Azt mondták,angyal lett belőle,ezután mindig velem lesz,és szeret,fentről az égből.

Egy ideig nagymamaként láttam az angyalokat.

Aztán anyámként láttam egy hatalmas,fehér suhogó szárnyú angyalt...

Később a temetőben azt mondták,itt pihen örökre.

Hát ez a két dolog sehogyan sem passzolt az én agyamban.

Most akkor az égben van,vagy föld alatt?

Milyen hosszú időnek kellett eltelnie ahhoz,hogy megértsem,mindegy hol van.

Ha szeretettel gondolok rá,akkor mindig velem van.

Tegnap éjjel gyújtottam egy gyertyát felidézvén azt a nagyon kevés emléket,amit őrzök a szívemben.

Ma reggel felhívtam apámat,azt kérdezte,miért bolygatom a holtakat...

Én úgy gondolom az életünket tőlük kaptuk,az őseinktől, ezért megemlékezem róluk.

Hogy mennyire mások vagyunk...

5 komment

Címkék: emlékező

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr996136373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsa 2010.02.16. 15:47:21

Ö van a képen? Szerintem nagyon is emberi dolog emlékezni,gondolni azokra,akik nem lehetnek mär velünk. Az én nagymamäm is Julianna,hälät adok érte,hogy Velünk van és megköszönthetem.

ametiszt 2010.02.16. 17:15:22

Ő van a képen. Ez egy nagyon régi kép volt,már variáltam vele,hogy így nézzen ki.

Ancsa 2010.02.16. 17:27:51

Nagyon szép!!!

Ilona 2010.02.16. 20:36:19

Gyönyörü kép. Csodálatos. Anyai nagymamám neve is Julianna volt. Nyolcvanhárom évesen meglepöen szép volt az arca, pedig tizenegy gyereket hozott a világra és korán megözvegyült.

margit2 2010.02.18. 21:48:47

Nagyon szép, akár egy színésznő! A fotó is csodás! %smile%
süti beállítások módosítása