HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

engem kérem így kell szeretni

2010.02.06. 22:45 alfroyul

Ma többen is a kinézetükről írtak ,és hogy milyen érzés olyannak lenni,amilyenek vagyunk.

Régebben szerettem volna Világszép Nádszálkisasszony lenni...de rá kellett jönnöm,hogy nem annak születtem...

Ma már elfogadom a testem ,és szeretem magam így,ilyennek... erre mondják azt,hogy jóóól megvan mindene. Egyszer lefogytam,mert akartam...akkor lement rólam 26 kg.

Az lehet,hogy bombanő voltam,de szédültem,gyenge voltam,hamar elfáradtam,nem volt erőm semmihez. Tudomásul kellett venni,hogy gyárilag ilyen vagyok,és ha nem akarok felfordulni,és fel akarom nevelni a három gyerekem,akkor enni kell.A munkához erő kell...így szépen lassan négy-öt év alatt visszahíztam 12 kg-ot...így most -14 kg-al tartom a súlyom.

Egészségesen táplálkozom,sokat mozgok...tornázok,úszok,hastáncolok... ennyi,amit tehetek...

Így jól érzem magam a bőrömben,és a belső képem szerint szép vagyok...igyekszem csinosan járni,és mindig ápolt vagyok.Jócskán elmúltam 50...és nem esem kétségbe...

...engem kérem így kell szeretni!

Szólj hozzá!

Címkék: gondolkodó

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr366136401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása