HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

forgácsok

2010.01.16. 13:29 alfroyul

Amikor anyám beteg lett,kórházba került,és a hátralévő idejét ott töltötte.

Négy éves voltam. Látogatni nem lehetett. Megtanultam írni és olvasni.

Nyomtatott nagy betűkkel írtam a leveleimet és rajzoltam,szineztem.

Egy ideig gyönyörű rajzok érkeztek tőle és versek...aztán ez elmaradt és csak levelek jöttek,amiket mint utólag megtudtam,már apám írt.

Nem mondták meg nekem,hogy meghalt,és én vártam a rajzokat,verseket,és a simogatást,majd,ha kijöhet a kórházból.Vártam,vártam,egyre türelmetlenebbül és egyre több fájdalommal.

Aztán iskolás lettem.

Apám hozott egy új anyukát,mondta,hogy ezentúl őt kell "édesanyám"nak hívnom.

Én a régit akartam.

Beadtak egy bentlakásos intézetbe,ahol emlékeim szerint csak sírtam,és mindenkit megharaptam,haza akartam menni...végül három nap után behívatták apámat,és közölték vele,hogy "vigye haza a gyereket,mert itt belehal a fájdalomba". Erre tisztán elmékszem.

Azután írattak be egy másik iskolába,kedves tanítónénihez,aki hasonlított édesanyámra,szeretett engem. Egyszer a szünetben odalépett mellénk egy másik tanítónéni,megsimogatta a fejemet,és azt kérdezte," ez az a kislány,akinek meghalt az anyukája?".

Így tudtam meg az igazat. Nem is értettem,hogy akkor most hol lehet az én anyukám.Megkérdeztem otthon.

Nevelőanyám azt válaszolta,"mit érdekel az téged,most én nevellek", és jól megvert. Apám pedig hagyta. Az anyám egy életen át tabu téma maradt,ma is az. Nem kérdezhetek,mert nincs válasz.

Az ezt megelőző években,amikor anyám még élt,és a kórházban volt,én a keresztanyámnál voltam. Ő szeretett. Keresztapám asztalos volt,intarziás bútorokat készített. Gyönyörű darabokat. Fejben nagyszerűen tudok intarziát készíteni. Játszottam a lehulló fadarabokkal,a sablonokkal,félkész darabokkal.

A faforgács illatát szeretem,megnyugtat,jó érzés megérinteni...


Talán értitek már,miért van a blogomon ott mindig ez a dal...
Én úgy érzem,ez az életem himnusza.Mindent kifejez,amit érzek.
A fájdalmaimat,a pótolhatatlan érzéseket,éveket...
Garou gyönyörűen adja elő,nagyon szeretem .

5 komment

Címkék: emlékező

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr886136447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2010.01.16. 16:02:06

... Nagyon sajnálatos ahogyan megtudtad édesanyád halálát... Szomorú fiatalságod lehetett... Ez a dal nagyon gyönyörű, de szép...

ametiszt 2010.01.16. 19:02:21

Az. Ezek már régi,elmúltnak hitt dolgok. A tudatom jótékonyan jó mélyre ásta a múlt eseményeit. Most napról napra feltör valami feldolgozatlan emlék. Igyekszem szembenézni velük,és megbocsátani. De nagyon nehéz.

violin 2010.01.16. 20:38:43

szia! nezd meg a drezdai operabált megnyitó tüzijátékot, most tettem be, es rögtön jobb kedved lesz! ;-) pusziii

Solka, aki pitypang 2010.01.16. 22:06:25

Ölellek ametiszt!

ametiszt 2010.01.17. 11:16:15

Köszönöm lányok.
süti beállítások módosítása