HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

az angyalokról

2010.01.03. 18:27 alfroyul

Gyerekként tudtam, hogy van angyal.

Egyszer láttam is.

Akkor ebben nagyon biztos voltam, mert büszkén meséltem róla.

Aztán elfelejtettem.

Ma már többet tudok az angyalokról, mégsem láttam azóta egyet sem.
Akkor mintha fehérebb lett volna a hó.

Talán azért.
Gyakrabban néztem felfele.

Talán azért.
Nem akartam annyi mindent. Ez lesz a megoldás!
Volt időm bevárni és helyem befogadni a Csodát.
Hallottam a Csendet.
Ma is ülök és várok... És nem mozdulok.
Zakatolhat bármennyire a szívem.

(L.R.)

2 komment

Címkék: gondolkodó

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr796136470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilona 2010.01.05. 11:28:02

Nekem gyerekként az angyalok csupán olyan dekorációs díszként jelentek meg, ha meséltek róla. Többnyire szép nöi alakokban vagy kis kövérkés gyerekekként. Nem tudtam eldönteni, melyik az igazi. Ráhagytam a festökre. Igazából késö felnöttként érdeklödtem utánuk, mikor hosszú római utazásunk során megúsztunk egy balesetet. Ugyanis elötte Rómában, pontosan nem tudom az örangyal nevét, meglátogattuk a sírhelyét. Emlékszem, sokáig álltam ott. Érdekes, most hallgatok. Nem mondom azt, hogy nincsenek. Mégis, olyan hitetlen maradtam. A Csend...így nagy betüsen, sokszor hallottam már. Gyerekkoromban is. Akkor fájdalmas volt. Most nem félek töle.

ogruti 2010.01.05. 15:23:21

Angyalokat én is láttam. Én keveset tudok róluk, de annál többször találkozom velük.
süti beállítások módosítása