HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

az új évben

2010.01.01. 12:43 alfroyul

Tudom,Mindig egyedül vagyunk.
Mindegy hány jó barát van mellettem, melletted...

Az én szememmel én látok, és nem érezheti más azt, amit én.

A legnagyobb szerelemben sem.

Igen. Legfájdalmasabb tapasztalatom.
Túlélő vagyok. Igen. A jég hátán is...

Nem vagyok büszke rá. Ez a sorsom.

Bár rég tudom: meghalni volna jó.

Mindenki tudja, ha őszinte.

De folyton hazudunk.
Kérek még egy kis erőt és bölcsességet.

Hogy teremthessek valami igazán igazit, maradandót, értéket...

Vannak terveim, hogy hogyan. Mindenki csak önmagát válthatja meg, tudom. Mégis ez az, ami éltet.

Akkor, amikor minden kevés.
Csak szeretni kéne. Semmi mást.

Akkor nem szenvedne annyira ez a világ.

Én sem.

Te sem.

Mindenkinek egy nagyon szép jövő évet kívánok!

Alakuljon úgy a sorsotok,ahogyan a legjobb nektek,ahogyan szeretnétek!

  • 6 komment

    Címkék: homokóra

    A bejegyzés trackback címe:

    https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr446136471

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Dédike 2010.01.01. 13:34:52

    Viszont neked is.

    Selene 2010.01.01. 19:39:59

    Hova lett a többi bejegyzésed, Ametiszt? :O

    marisom 2010.01.01. 21:21:04

    Ahány mákszem van a spájzban, és amennyi lencse, annyi módon érjen utol téged a szerencse. Bár ha gyakran bosszúságot is hozott az Óév, köszöntsön rád hajlékodban ezerszeres jólét! Kívánhatnék színes szóval minden jót, és szépet, ám szívemből azt kívánom: boldogabb új évet!

    Solka, aki pitypang 2010.01.03. 16:03:59

    puszi drága Ametiszt! :-)

    Ilona 2010.01.03. 17:03:51

    Örülök, hogy újra itt vagy és szép lettél nagyon. Tetszik ez a blogkülsö az angyalkákkal. ...és én is a legjobbakat kivánom Neked az új évben! :)

    panni 2010.01.03. 22:29:12

    de szep ez a kep!!! Nektek is nagyon boldog uj evet itt irasban is :-) jo ez a hátter, aranyos puszi
    süti beállítások módosítása