HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

karácsony

2009.12.25. 19:03 alfroyul

Szép a fánk és illatos.

Szeretek mellette üldögélni.

Valahogy mégis hiányzik valami.

Azt hiszem,az idő miatt van.

Ma 16 fok volt,egész nap esett az eső,és dörgött az ég.

Hát...ez nagyon nem karácsonyi.

Havat vártam és hideget.

Hol vannak már azok a régi jó telek,

amikor majd megfagyott a kezünk-lábunk egy kiadós séta,vagy szánkózás után?

Milyen jól esett bejönni,és egy forró teát,vagy mézes tejet iszogatni!

16 fok! Három napja meg -16...

Ez a több,mint 30 fok különbség mindenkit megvisel.

Álmos vagyok,és át tudtam volna aludni a napot.

A gyerekek elmentek a párjuk szüleihez,nagy a csend.

Zenét hallgattunk,én rajzolgattam.

Régen látott kedves barátommal beszélgettem, jól esett.

7 komment

Címkék: homokóra

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr556136482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panni 2009.12.25. 19:15:09

szia! remelem jol telnek az Ünnepek! szep a fenyö ezzel a zöld disszel! ma visszajöttünk mar A.-ba mert este elöadas van ... kar, mert jol ereztük magunkat. erdekes hogy neked is eszedbe jutott a nagy tel, pont ezt meseltem a baratomnak tegnap az autoban :-) itt is 7 fok van es olyan szürke semmilyen nap... ma nekem is ugy fajt a fejem... puszi

ametiszt 2009.12.25. 20:14:05

Csak zöld,olajzöld és ezüst díszek vannak rajta. Apád kérése volt a zöld fa, nekem is tetszik. Milyen előadás van karácsonykor? Itt az Isten pénze ,ma és holnap is 2-2 előadás. A nagy tél? Nekem hiányzik. Milyen jókat szánkóztunk éjszakába nyúlóan a Duna töltésén...most meg nincs hó.

marisom 2009.12.25. 20:38:43

Fenyves erdők elindultak, s hozták a havas illatát. Hallgassuk meg elcsendesedve, mit mond egy kis fenyőfaág? Amíg csak ember él a Földön, akinek szíve-lelke lesz. Amíg csillagra néznek az égre, kitáguló gyerekszemek. Amíg a kérges szívek mélyén lesz egy parányi szeretet. Addig mindig lesz karácsony a télbe burkolt föld felett. Békés, Boldog Karácsonyt Kívánok!

Ilona 2009.12.26. 08:32:56

Igen, mi is aluszékonyak voltunk. Anyukám tegnap szinte végigaludta a délutánt filmnézés alatt. Én inkább a csontjaimon, izületeimen éreztem meg ezt a nagy höingadozást. Szerettem volna jókat sétálni a városban este, nagy volt a szélvihar. Talán ma lehet, szépen ragyog a nap. További szép ünnepet kivánok Neked.

ametiszt 2009.12.26. 11:14:48

Köszönöm Ilona :-) itt is szélvihar tombolt este...most csend van,süt a Nap és 10 fok.

panni 2009.12.27. 23:59:43

szep jo estet! :-) bocsanat, most jutottam csak megint gephez. Varazsfuvola volt aznap amikor kerdezted, 30.-an Don Carlos lesz ( azt mar lattam 3szor, ugyhogy mostmar nem megyek be, a Vf meg teljesen ki volt arusitva, majd talan 2.-an meg tudom nezni mert meg nem lattam csak a probat) Szilveszterkor meg a Zar es az ács, egy szörnyü baromság. sajnos azt meg KELL neznem, mert meghivott a baratom anyukaja a szilveszteri tarsasagba, de majd kiheverem utana a vacsinal ;-) szegeny Olli meg beteg, mondtam neki h ne szorakozzon, ha nem lesz szinpadon akkor tenyleg elszaladok... remelem jol telnek otthon a karacsonyi napok!!! itt süt a nap es 2 fok van. hó semmi. Franci úszni volt az apjaval szankozas helyett, marhajo... nekem meg megint bejglit kellett ma sütnöm, mert elfogyott a masik es O. annyira imadja. kaptam vegre makot, ugyhogy ma olyan is sült. puszi

panni 2009.12.28. 00:00:57

Zar = Cár csak veletlenül nemet c-t irtam, bocs!!!
süti beállítások módosítása