HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

a hit nevében

2009.12.12. 17:46 alfroyul

Gyakorlatilag használhatatlan a blogol.

A szerkesztőfelületben meg sem nyílik a html kódos szerkesztés,

így lehetetlen betenni azt,és úgy,ahogyan szeretném.

Szeretnék megmutatni egy filmet,

de az általam szerkesztett változatot nem tudom ,

mert nem működik.

  • a hit nevében
  • hiszem,hogy az összefogásban van erő...
    hiszem,hogy ha megértjük,nem vagyunk egyedül,
    legyőzhető a gonosz...

    4 komment

    Címkék: igazgyöngyök

    A bejegyzés trackback címe:

    https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr586136502

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Dédike 2009.12.12. 20:01:08

    Sajnos mostanában tényleg sokszor lehetetlen bármihez kezdeni. Multkor én sem tudtam zenét berakni, képeket is nehéz. Ilyenkor mindíg magam kezdem okolni, hogy biztos valamit nem jól csinálok. Remélem, hogy hejre hozzák, mert én nem értek máshoz....

    ametiszt 2009.12.12. 23:43:38

    Remélem én is. Sajnálom,hogy egyre vacakabb. Reggel egyátalán nem jött be a blogol,aztán nagyon lassan mégis,de szerkeszthetetlen.

    ametiszt 2009.12.13. 12:54:21

    Megnéztétek a "hit nevében" videót? Csak rá kell kattintani a kép alatt.

    Ilona 2009.12.14. 12:44:21

    Megnéztem és nagyon jó. Az Ádám almái c. film jutott eszembe, amit én a középiskolákban kötelezövé tenném, legalábbis ajánlanám megbeszélésre. Hasonló a témát dolgoz fel humorosan. Azonban erösen túlzó, fekete humor ez, amit nem mindenki szeret vagy ért. Ezért kell beszélgetni róla. Nekem nagyon tetszett és a gyerekeimnek is. www.mozi-dvd.hu/cikk4077.html Valamikor beraktam a blogomba is. www.blogol.hu/comment.php?log=1558425
    süti beállítások módosítása