HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

véletlenek...

2009.11.29. 09:57 alfroyul

És elértem IGEN, végre elértem!

Az önfejlődés csúcsán vagyok! A legtetjén. És ez nem véletlen, ez már nem az!

Zöldül a kezem, talán jedi lennék? Á, dehogy! Tán madár látta piros felhő? Á, dehogy! Rácsaptam véletlenül a csomagtartót?

Na ez nem volt véletlen! Az egyetlen nem véletlen esemény az életemben.

Tudom! De hova vezetett?

Fájt. És ezért rájöttem: vámpírjediangyalkopter vagyok!

Minden tünet együtt: szeretem a csokit, barna a hajam, néha tök rossz kedvem van, néha meg tök jó, tudok olvasni, és néha nagyon irigyelem a betűt, 170 cm seggberúgott önsajnálatú pozitív depressziós!

Valamit kihagytam? Csak mert a tükör is lehet görbe.

A leírt szó nem szentírás.

A vélemény az vélemény.

A tapasztalat tapasztalat.

A szeretet az szeretet, bármilyen formáját éled is meg.

A harmóniának is sok fajtája van. De semmi sem állandó, minden változik.

Az utad pedig a Tiéd, vagyis egyedül TE változtathatsz!

Lehetsz te arkangyal vagy farkangyal...

Lehetsz bármi, ha elhiszed.

De hinni, azt, ki tanít meg?

11 komment

Címkék: gondolkodó

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr296136518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilona 2009.11.29. 11:54:55

Nagyon jó írás, kissé cinikus, kissé gúnyos, de pont ezért jó. A vége, a befejezés is nagyszerü és valóban ki tanít meg hinni? Erröl egy könyv jutott eszembe, Erich Fromm, A szeretet müvészete. Abban olvastam, hogy a hitet magadnak kell, magadból kihozni és minden nap gyakorolni, mert az is hamar elszáll, elmúlik, elfelejtödik. Utána kell néznem, mert pontosan idézni nem tudom.

ametiszt 2009.11.29. 12:45:54

Igen,erről van szó,hogy a hitet magunknak kell kialakítani. És ha valakinek az sincs,akkor semmi sincs.

Klarissz 2009.11.29. 18:56:24

Véletlenek pedig nincsenek! A hit, egy külön fejezet. Igen, mindenkinek hinni kell valamiben. Én speciál makacsan hiszek az emberekben. Pedig csalódtam, nem egyszer.... Csodás ádventet kívánok Neked én is! Puszi

ametiszt 2009.11.29. 19:16:49

De örülök neked Klárikám! Persze,tudom,hogy nincsenek. Ez az írás csak reakció volt arra,hogy kifejtettem azt,hogy igenis mindenki maga felel a saját életéért. Véletlenek pedig nincsenek,tudatosan kell élni,figyelni a jelekre, a "véletlenekre", és ésszerűen meg kell élni azokat. Így gondolom. A hit? igen , az egy más dolog. Jó,ha van. Ha segít,ha korlátokat ad,amire támaszkodni lehet,és határokat szab,segítő határokat,amiben még a szabadság is megmarad. Vagy sokat akarok?

Klarissz 2009.11.29. 19:51:21

Talán sokat. De mennyi is az a sok? Ha ezeket akarod, akkor mégsem sok. Mert akarni, kell

amerika24 2009.11.30. 22:18:17

:):):)...jót nevettem rajta... ...pedig a hit , tudom komoly dolog, mégsem tudtam most komoly maradni...:)

amerika24 2009.11.30. 22:19:17

...szerintem biztos nem vagy jedi...:)

ametiszt 2009.11.30. 23:28:13

Nem is komoly :-)

SA 2009.12.01. 15:12:25

Felfedeztem ezt a posztsorozatot. Érdekes. Egyetlen kérdésem van: helyes dolog másokat megvuduzni? :D

ametiszt 2009.12.01. 19:05:46

:-) nem...szerintem sem helyes :-) és soha nem tennék ilyet .
süti beállítások módosítása