HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

hálás vagyok a sorsnak

2009.11.08. 07:38 alfroyul

Tegnap egész nap Hellinger terápián voltam, mert úgy éreztem, most szükség van rá.

Tisztáztam ,mi okozta a szív problémát. Jó,hogy elmentem újra, sokat segít.

Most tisztán látom az okokat,amiket eddig is tudtam,de így vált egyértelművé minden.

Változtatnom kell néhány dolgon.

Elsősorban azon,hogy ne akarjam minden áron szeretni azt,aki nem kér a szeretetemből.

Csak hát nagyon mélyek a gyökerek,erős bennem az összetartozás érzése, és a kötelességtudat.

De meg kell végre értenem,hogy ami nem megy,azt nem kell erőltetni.

Mindent megtettem, megpróbáltam...ellenállásba ütközök.

Mindenki a maga útját járja,és a saját választása,döntései alapján él.

Még ha ésszerűtlen is,amit csinál,és ellentmond mindenféle emberi jó érzésnek,akkor sem változtathatok más gondolkodásán.

Örülök és hálás vagyok a sorsnak,hogy találkoztam ezzel a módszerrel,és megtanulhattam.

Nagyon sok gondnak a gyökerét találja meg,és segít,hogy változtathassunk.

2 komment

Címkék: gondolkodó

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr56136552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cila 2009.11.08. 08:49:17

A gyökerek minden esetben velünk maradnak és állandóan azt várjuk ,hogy hátha fordul kocka.

Ilona 2009.11.08. 10:59:08

...a gyökerek...nekem is nagyon fájó. Titkok, amiket csak sejtek...és nem értem, miért. Most is megtudtam valami újat, mikor otthon voltam, de nem lehet róla beszélni, mert köt az igéret. Igazad van, nem kell eröltetni semmit.
süti beállítások módosítása