HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

És elhatározod,hogy győzni fogsz.

2009.10.30. 22:44 alfroyul

A subintenziv osztály ágyában sok minden átfut az ember agyán.

Mindaz,amit átélt,mindaz,ami egy időre az övé volt...

és mindaz,amit sosem kapott meg.

A Στυξ partján egyszer csak összeszeded a maradék erődet,és arra gondolsz,

mi minden vár még rád...

És elhatározod,hogy győzni fogsz.

7 komment

Címkék: gondolkodó

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr86136566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dédike 2009.10.31. 07:47:27

Olvastam azt a bejegyzést,de nem tudom miért, nem rád vonatkoztattam. Küldöm az akaratom segítségül, tudod nekem sok van, neked is jut belőle bőven. Óvatós légy, szófogadó, és gyógyulj gyorsan, minden mást félre téve. Most csak ez a fontos. Megy még sok gyógyító ölelés tőlem, NEKED:

ametiszt 2009.10.31. 08:46:39

Köszönöm Dédike! A bejegyzést a férjem írta be a képhez utólag,a képet még előtte szerkesztettem,mint őszi képet. Már jól vagyok,erős vagyok én is,és minden a fejben dől el,ott pedig helyére tettem a dolgokat. Nem pazarlok többé energiát érdemtelenekre,nem emésztem magam miattuk. Mindenki maga választja a sorsát,nem aggódok többé olyanikért,akik nem kérnek belőle. Ennyi. Most valóban jól érzem magam,még a műtét helye fáj,de elviselhető. De ígérem: vigyázok. És mindent köszönök neked is, és mindenkinek,aki gondolt rám.

kata... 2009.10.31. 18:30:46

Kedves Ametiszt,olvaslak,már régóta....csak nem szoktam írni,csodálom a szebbnél-szebb sablonjaidat!! Vigyázz magadra,erősödj,gyógyulj!!!!!

ametiszt 2009.10.31. 18:55:19

Köszönöm Kata. A sablon készítés a kedvenc időtöltésem. Ezt az újraszületésem alkalmából készítettem magamnak :-) Holnap majd csinálok valami szép őszit. Már jól vagyok,de pihenek még. Szép estét és kellemes hétvégét neked!

Krisszta 2009.10.31. 22:02:48

..és győznöd is kell!! Nagyon vigyázz magadra ametiszt! Sok gyógyító ölelést küldök neked! :-)

Ircsike 2009.11.01. 07:22:35

.........Te eros vagy es okos......tehat sikerulni fog teljesen felepulni es szep, nyugodt eletet elni betegsegmentesen (mar amennyire lehet). Igy legyen!:-)

2009.11.05. 15:55:19

Olgi cara! Per me č il volto sorridente, non puň che essere malati di me! Noi pensiamo di si. Molti baci. Peppe
süti beállítások módosítása