HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

váratlanul

2009.09.05. 10:09 alfroyul

Hatalmas szélvihar tombolt,szakadt az eső egész éjjel.
Most ragyog a Nap,

kellemesen hűs a levegő,kimondottan biciklízésre való.

De csak holnap indulunk.

Mára közbejött egy kellemes kötelesség.

A fiam megkapta a lakását két héttel előbb az ígértnél.

Hajnalban felébredtem,és összepakoltam a cuccait.

Most költözés,ők takarítanak,mi meg bevásárolunk,

fel kell tölteni a háztartást.

Hihetetlen mi minden került elő ennek kapcsán.

Ezer éve eltett dolgok, " kell a gyereknek".

Szerencse,hogy mind értékálló holmi.

Azt hiszem,hogy " hótfárattak" leszünk estére,

holnap meg majd rábiciklízünk pihenés képpen :-)

A lakás itt van tőlünk 10 perc sétára a Rába-part felé.

Olyan,mint a miénk,csak fele akkora sincs.

Ez 60 nm, négy méteres belmagassággal,két szobás,étkezős.

Hatalmas ablakokkal,úgy,mint itthon.

Legalább nekik is lesznek "ablakpucoló napjaik"

Ebédre csináltam mediterrán pulykamellet zöldségágyon...isteni illata van :-)

4 komment

Címkék: pergó-percek

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr676136636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2009.09.05. 17:05:28

....mondtam én, hogy jó lenne egy illatokat közvetítő blog...:) ...azért a pakolás és biciklizés között óriási a különbség...:):):)... ...mondjuk én a biciklizést sokkal jobban szeretem....:):):)

ametiszt 2009.09.06. 01:27:45

A pakolás megvolt,minden szép és ragyog. Remélem,holnap az ég is.

Ircsike 2009.09.07. 10:49:00

Ez egy nagyon kellemes program lehetett, mert ezekben az evekben hatalmas orom, ha gyermekunk a sajat onallo otthonaban elhet. Ez egy szulonek nagyon nagy boldogsag, ebben az evben en is ateltem...:-) Az meg kulon egy remek dolog, hogy csak 10 percre........barmikor egyutt lehettek. Tiszta szivbol orulok!:-)

Ilona 2009.09.07. 15:45:00

Csodálatos!...gratulálok a szép lakáshoz. Igen, az ablakpucoló napok...azok fárasztóak, de megéri. Nincs is szebb egy régi, nagy ablakú, nagy belmagasságú lakásnál.
süti beállítások módosítása