HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

fügék

2009.08.21. 09:55 alfroyul

Lassan de biztosan vége van a nyárnak.

Egyik jele számomra ennek,hogy reggelre megjelent a fügebokromon

 az első őszi üzenet, a sárguló levél.

Nagyon szeretem a fügét.

 A jókedv gyümölcse.

Olyan  anyagokat tartalmaz, amelyek rendkívül hatásosak téli depresszió ellen.

 Annak ellenére, hogy édes, 10 dkg-ban mindössze 60 kalória van,

  bátran fogyasztható.

Reggelire camamberttel készítettem , pirítóshoz...

és naná ,volt még pár szem olíva is mellé.

Ma még tart a semmittevés.

Ennek jegyében  háztartok,délutánra pedig

süteményt ígértem éhező népemnek.

Ha van ma pár csendes percetek, figyelmetekbe ajánlom ezt:

  füves könyv

Legyen ma szép napunk!

4 komment

Címkék: pergó-percek

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr146136660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2009.08.21. 10:27:33

...szeretem a fügét...igy is , úgy is.... ..tavaly igért egy ismerős hajtást belőle...de aztán elfelejtettük mindketten... ...mikor jó ültetni???...nem tudod véletlenül??? ...ha kész a süti, jövök megnézni...:) Neked is szép napot!!!!:)

ametiszt 2009.08.21. 10:30:38

Úgy tudom,hogy ősszel. Legalábbis én ősszel ültettem a kertész tanácsára,és bevált. Azt is olvastam,hogy a füge olyan szívós, erős, hogy szinte kiirtani sem lehet,ezért gondolom talán máskor is lehetne,de az ősz az a biztos.

Ilona 2009.08.23. 10:16:38

Egyik pesti barátnömnél láttam hatalmas fügefát és ott ettem elöször friss állapotban. Meglepett, hogy nem is olyan édes. Viszont, megnyugtattál, hogy kevés kalóriája van. Mostanában figyelünk csak erre, mert páromnak megnövekedett a vércukorszintje, és vigyáznia kell. A fügére fogta, mert télen nagyon sokat evett és datolyát....és a sör is megtette a hatását. :( most ez elmaradt, úgy néz ki, sikeresen. :)

ametiszt 2009.08.23. 11:19:51

a datolyával vigyázni kell,de a füge ártatlan :-) imáááádom frissen !
süti beállítások módosítása