HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

kaktusz

2009.07.31. 00:43 alfroyul

A feng shui szerint a kaktusz az égnek álló tüskéivel negatív energiákat, agressziót gerjeszt.

Sokan utálják,és szóba sem állnak vele.

Sajnálom,hogy kizárólag negatív energiákkal képes erőt gyűjteni.

Mindenhova kéretlenül bepofátlankodik és hozzászól.

Nem tisztelve gondolatokat,érzelmeket.

Hozzászólása három féle.

1.Okoskodó,mindenkinél mindent jobban tud bármilyen témában,

és ezt udvariatlanul tudtára is adja minden bloggernek.

2. Hülyeséget ír ,aminek az égvilágon semmi köze nincs a postokhoz.

3. Nem érti a képi megfogalmazásokat,ezért beleköt a blogokra került fotókba,

félremagyarázza azokat.

Hozzászólásaival gyakorlatilag minden témát tönkretesz .

Nem tartja tiszteletben a blogot írók gondolatait, mert azonnal megírja,hogy az nem úgy van,másképp van, ezzel gyakorlatilag megszégyenít mindenkit,mert hát milyen műveletlen. Pedig az ember nem mindig ír le mindent részletesen,amit tud. Néha csak jelez valamit.

Az érzelmek sem nagyon hatják meg. A legszentebb,legszebb érzésekbe is képes tapló módon belegázolni.

Sokan elmentek már miatta a blogolról. Bezárták,vagy törölték a blogjaikat.

Sajnálom , mert mindannyian kedvesek voltak számomra,

jó volt olvasni őket.

Tudomásul kell venni, hogy élnek köztünk kaktuszok.

5 komment

Címkék: gondolkodó

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr716136680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lui 2009.07.31. 14:18:04

szerencsére nálam még nem járt ilyen. de ahogy máshol is látom... elveszi a blogolás örömét. :/ és hálistennek a szobámban sincs kaktusz:D

Dédike 2009.07.31. 15:22:18

Én már megkaptam a nagy leckét, csak nem tudom mivel érdemeltem ki.

Ilona 2009.07.31. 20:11:24

Nem kedvelem a kaktuszokat. Csak egyetlen kaktuszt ismertem és szerettem meg, és szeretem még most is írásait vagy verseit, aki az index fórumán írogatott pár évvel ezelött. Ez volt az utolsó verse 2007. aug. 25-én: Azt mondod, hogy az életed értelmetlen, mára már semmit sem ér, és tudod, arra gondoltam, a világon minden értelmetlen, önmagában minden élő, és élettelen, minden, ami van, értelmetlen, értelmetlen a gyümölcs a fán, ha nincs egy kéz, ami leemelje, ha nincs senki, aki megegye sorsa a sárban rothadás, Isten is csak hiábavalóság lenne az ember nélkül, önmagában a napsugár is értelmetlen, ha értelmét, egy csodás világ nem igazolná, szomjas vándor nélkül nincs friss vizű forrás, az eső is felesleges lenne, ha nem fogadná örömmel, a kiszikkadt föld, ajtó nélkül értelmetlen a zár, beszéd nélkül a hallgatás, bánat nélkül az öröm, a vers is felesleges, ha nincs ki elolvassa, a zene is haszontalan, ha senki nem hallgatja, a gondolat is mihaszna, ha senki nem érti, nélküled, az én életem lenne üres, önmagában a világ is értelmetlen, ha nem él benne a szeretet.

Ilona 2009.07.31. 20:34:20

Annyit még a posthoz, hogy értem, kiröl írsz. Kaktusz túl kedves név. Ha blogot bezárok, miatta soha nem tenném, ha zárok, akkor csak magam miatt lesz. Ha azt érzem egyszer, hogy nincs értelme, hogy nincs miröl írnom.

ametiszt 2009.08.01. 00:23:12

Tudom,hogy tudod. Kaktusz verseit én is olvasom és szeretem. Bizony nagyon nehéz lehet szeretet nélkül élni.
süti beállítások módosítása