HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

beszámoló egy kávé okán

2009.02.04. 22:29 alfroyul

ide ülök még egy kávéra,bár késő van már

csak macikávét iszom

nos,a munkahellyel semmi sem stimmel,talán egy hét múlva lesz belőle valami

szombaton felhívott a jövőbeni munkáltatóm,hogy találkozzunk délután

őt elkapta az influenza wc-hez kötő változata,ezért nem jött el,de felhívott,hogy:

egy német pasi kibérelte tőle a masszázshelységet,és előre kifizette neki 3 évre a bérleti díjjat

de ő írásban szerződött vele,hogy ott mindenki mástól függetlenül engem alkalmaz

tehát számomra ez semmi változást nem jelent,csak nem ő ad fizetést,hanem a német...

nah ehhez képest:

a német nem akar alkalmazni,legyek vállalkozó egy frászt leszek

a megállapodott 4 óra helyett 8-at akar dolgoztatni fele pénzért

végül már nem is akar alkalmazni,mert vett magának egy thai feleséget,akit itt akar dolgoztatni,

és még négy másik thai csajt is,akiket áprilisban akar ide telepíteni

és thai masszázs szalont akar csinálni

erre csak azt tudom mondani,hogy ez hülye

ez eleve halálra van ítélve ebben a városban,sokan próbálták,mind belebukott

hogy miért,azt itt most nem részletezem,ha valakit érdekel,akkor leírom szívesen,csak most nem

végül az eredeti tulajjal abban maradtunk,hogy megvilágítja a német sötét agyát,hogy nem errő szól a szerződés

ha a német sötét marad,hát úgy kell neki,akkor csinálunk egy másik szalont,ahol egyedül fogok dolgozni kontra thai

de ez még kb. két hét,mire ki tudjuk alakítani,így majdnem egy hónap kiesésem lesz...

na ja a németnek meg jól beszóltam,már csak azért is,ne legyen már akkora arca

kérdezte,beszélek-e németül

mondtam,hogy egy kicsit,de értem,és eddig is megértettem magam a vendégeimmel

és megkérdeztem,ugyan miért is kellene???

én itt itthon vagyok,magyar vagyok,magyar munkahelyen

majd ha az ő hazájában keresnék munkát,akkor kellene tudnom az ő nyelvét

egyelőre még ő akar itt az én és más munkájából gazdagodni,aktuális tehát,hogy keményen nyomja a magyar nyelvet

és gondolom,a thai feleség plusz négy thai lány perfekt németek...és magyarok

erről ennyit

most várok....

Szólj hozzá!

Címkék: gondolkodó

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr696136785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása