HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

szereteteső

2009.01.21. 15:26 alfroyul

a díjat Ancsától kaptam,köszönöm szépen

és később vettem észre,hogy Selenétől is,neked is köszönöm Sel!

(http://darilh.freeblog.hu/files/barilap-1.jpg)

Érdekes ez a blogvilág. Egymásra akadunk itt,és az írásokból,egyéb megnyílvánulásokból megismerjük egymást.

Előfordul,hogy jobban megismerünk és megszeretünk itt valakit,mint a közelünkben élő embereket.

Ancsát nem "ismerem " a szó legszorosabb értelmében,ő "csak" blogbarát,nem úgy,mint itt sokan,személyesen is jó barátaim.

Őszintén bevallom,nagyon jól esik ez a díj éppen tőle.

Ez valamiféle igazolás nekem önmagammal szemben egy bizonyos ügyben,amiről itt nyílvánosan nem beszélnék,éppen a békesség kedvéért,és nem Ancsa miatt,hanem egy harmadik személy miatt.

(ha valaki privátban kérdez,annak válaszolok)

Köszönöm szépen Ancsa!

és hát tovább kellene adni,és ez a dolog nehezebb része

mert akik itt vagytok velem,mind szeretlek benneteket,és mind megérdemlitek,

de ilyet nem lehet

ha választani kell,hát legyen:

 Ilona, mert úgy érzem,öröktől fogva ismerem őt,és nagyon szeretem,egymás gondolatát és szavát pontosan értjük,nincs szükség magyarázatokra,jóban-rosszban magam mellett érzem a féltő szeretetét

 Juliette,az én kicsi Julcsikám,akit saját lányomként tudok szeretni,kedvessége,őszintesége,természetessége elragadó

 Blueocean,Melinda,aki azóta barátom itt,amióta blogolok,vagyis négy éve

     a barátságunk még a napcsepp blogomon kezdődött,és most is olyan jó szót váltani,mintha a hugom lenne (nekem nincs is testvérem)

 Solka, akinek kölcsön adtam a fél angyalszárnyamat,és ez örökre összeköt bennünket,

     ha ritkán beszélünk is,én nagyon szeretem őt,őszinte,nyíltszívű ,és tudom,hogy minden esetben számíthatunk egymásra

 marisom, akit nem ismerek személyesen,de nem is kell,éppen olyan,mintha itt ülne mellettem,az ő gondolatait is pontosan érteném,akkor is,ha sosem     

     mondaná ki őket....

a többieknek pedig szeretnék alapítani egy valamilyen díjat,olyat,ami még nincs

szeretnék adni dédikének,ansának,ancsának,manóánynak,cilának,amerikának,és Lívinek,aki svédtejatelkultura néven közismert a blogolon

...és jaj,kérem,senki ne sértődjön meg,ha most kimaradt a felsorolásból...

mindjárt kiagyalok valamit

(rettentően működik a blogol,illetve nem működik,nem nyitja meg az oldalakat,nem küldi el a kommenteket,mi van itt? )

Szólj hozzá!

Címkék: pergő-percek

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr966136798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása