HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

az angyalszárnyak

2009.01.09. 19:40 alfroyul

köszönöm

a válszom túl hosszú lenne kommentnek,ezért inkább ide írom:

ez a blog az én naplóm,elsősorban önmagamnak írom,és nagy baj lenne,ha önmagamhoz nem lennék őszinte

a naplóba tények kerülnek,úgy,ahogyan én megélem őket

valóban nem szépítek,nem torzítok...önámítás lenne...

a napló nyitott,mások is olvassák

akik a barátaim,úgyis ismernek,pontosan tudják,mit hogyan gondolok,és hogyan érzek

akik nem a barátaim,de itt olvasnak...kellene velük,számomra idegenekkel foglalkoznom?

nem érzem ezt az angyalszárnyat gyász szagúnak

inkább csak azt jelképezi,hogy keresem a másik szárnyam,amit elvettek tőlem

szeretnék újra repülni,és ez már néha félszárnnyal is sikerül

ez már teljesítmény!nem igaz?

elég hozzá egy baráti ölelés,egy kedves szó, szép emlékű pár óra

amiért most nehéz : az élet több oldalán van baj

olyan megoldhatatlannak tűnő dolgok,amik nem tőlem függenek

akármit csinálok,sehogyan sem lesz jó

és én mindennek tudom az okát...pontosan tudom

és a végét is látom,csak roppant nehéz kivárni az idejét

az élet,a sors,a karma...nevezzük ahogyan akarjuk,

-bár nem ugyanazt takarják ezek a fogalmak-

igazságos,és így van ,így lesz harmónia

nehéz ezt úgy elmondani,hogy ne menjek bele a részletekbe,tehát csak a lényeget írom

nem lehet úgy élni,hogy valaki állandóan csak ad mindent ad magából,amit adni lehet

állandóan,megállás nélkül dolgozni,szeretni,megérteni a másikat és segíteni mindenben úgy,hogy soha ne kapj vissza semmit

most ez van

nincs munkám

annak kell dolgoznia,aki 20 évig elnézte,hogy 12 órákat dolgozom,anya vagyok,háztartok,feleség vagyok

neki most rengeteg munkája van

aki soha nem volt anyám helyett az anyám,de még egy csöpp szeretetet sem adott,az most nem mer ide költözni,mert lelke mélyén pontosan tudja,hogy SOHA nem szeretett,csak teher voltam számára,egy megtűrt kis féreg,mert neki csak az apám kellett volna...

nos...lehet,hogy megdöbbentek e sorok láttán

nem kell megdöbbeni

ez így volt

és most természetes,igazságos leosztás az élettől,hogy szenved,az apám meg mellette vezekel

mindezek ellenére én ide akarom hozni őket,mert segíteni rajtuk napi szinten csak úgy lehet

a sorsukat maguk választották,de még most is előttük van a lehetőség...

szóval ha mindent végig gondolok,akkor azt kell mondanom,minden így van jól

várni kell,és csak idő kérdése minden

most ez nem az én sorosom,az övék

akik egy életen át elvettek tőlem mindent a szeretet jogán

én csak szereplő vagyok ,és meg kell tanulnom ezt a szerepet is az életben,

hogy csendben vagyok,pihenek,a saját dolgaimmal foglalkozom

(volt elég időm a színhában tanulni a szerepeket)

az ő feladatuk pedig a felismerés és belátás

egyszerűen el kell fogadni azt,ami van

amíg nem tudom elfogadni,addig hogyan léphetek tovább?

és hogy ezektől nem vagyok boldog?

nem tudom,meddig tart ez az állapot...igyekszem türelmet gyakorolni -ami viszont már a saját sorosom,saját feladatom,mert világ életemben azonnal akartam mindent...hát most megtanulok várni

mindenre,amire és akire érdemes

aki pedig érdemes rá,az úgyis pontosan tudja mindezt,amit ide leírtam...

nah...most bepótoltam néhány hét elmaradásomat

ps.:

az eredeti angyalszárnyas hátteret kicseréltem,mert nehezen volt olvasható rajta a szöveg

ezek az albatrosz szárnyak legalább annyira jelképek számomra,mint az angyalszárnyak...

tudjátok mekkora szárnya van egy albatrosznak?

Szólj hozzá!

Címkék: gondolkodó

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr846136802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása