HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

meghívó

2008.09.02. 13:22 alfroyul

meghívlak benneteket ide:



Ce service sur votre site



...csészényi kávé...

nos,ez egy régi fórum,valamikor 2005-ben nyitottam,

kezdetben magamnak,tárhelyként használtam a saját írásaimnak

januárban volt egy éve,hogy bezártam

de eldöntöttem:

"Ismét megnyitom a kávézót.
Eleget pihent,és túl sok munkám van benne ahhoz,hogy az egész csak zárva álljon itt.
Az utóbbi időkben csak tárhelynek használtam,szeretném,ha újra megtelne minden élettel,mint régen.
Sajnálom,hogy bezártam,mások felelőtlensége miatt.
Akkor nem értette az itteni társaság a zárás okát,engem bántott a viselkedésük,
de ha egy fórum már nem okoz örömet,csak bosszúságot a mások butasága miatt,
akkor nem kell léteznie,akkor ezért döntöttem így,és a majdnem 45 ezer hozzászólással bezártam.

Most szeretném egy új társasággal ismét életre kelteni.
Szerettel várok itt minden érdeklődőt.
Regisztráció után lehet fórumozni a meglévő témákban,vagy újakat is nyithatunk,csak szóljatok,mit szeretnétek. "
ha jól számoltam,91 témában volt valamiféle bejegyzés,több helyen sok bejegyzés,beszélgetés
a régi társaság az egyetlen téma bezárásán megsértődve elvonult,így akár a régi témákhoz is szólhattok,ha találtok olyat,ami az érdeklődéseteknek megfelel,vagy nyitok új ténákat,ami érdekel valakit,csak adjatok javaslatot,ha kérhetem
úgy látom,a nagyon régi képek több helyről eltűntek,kár,mert szép képek voltak
mostantól a blogolás mellett fórumozni is lehet,remélem,jó társaság alakul ki
a regisztrációt úgy állítottam be,hogy azt nekem még aktiválnom is kell,
így kiszűrjük az ismeretlen,durva beszólókat,rossz szándékú embereket
tapasztalat
így létrejöhet egy kellemes beszélgető hely,
a csészényi kávé című topicban úgy általában,
a többiben pedig az adott témában


Szólj hozzá!

Címkék: ajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr646136898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása