HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

ET ?

2008.08.06. 07:52 alfroyul

ET lennék,vagy mi a szösz ?

vagy velem van baj,vagy másokkal,de

valami nincs rendben!

A gyerekek elmentek néhány napra vendégségbe egy közeli rokonhoz.

2 nap múlva hazajöttek,pedig egy hét volt a tervbe véve.

Azért jöttek haza,mert nem tudtak aludni.

?

a kedves vendéglátó,aki egyébként hívta őket,mindkét reggel hajnali 5 őrakor kiverte az egész családját az ágyból,apró gyerekeit beküldte a "vendég" mellé.hogy foglalkozzon velük,ha már eljött...

ő pedig 5-1/2 8-ig porszívózott

normális az ilyen?

mert ha az,akkor én nem vagyok normális

nekem egészen más fogalmaim vannak az életről

miért kell egy 2 éves gyereknek 5-kor kelni,hogy 8-kor elvigyék a bölcsibe?

és miért kell a 6 évesnek is felkelnie ahhoz,hogy a kicsi elmegy?

(ő otthon maradt a vendégekkel)

és milyen bunkóság 5 órakor porszívózni,hogy senki ne tudjon aludni?

hááát...

én mindig tudtam ,hogy valami nincs rendben...

furcsák az emberek,a viselkedésük nem fér bele abba a kategóriába,hogy

"ember"

a gyerekek este hazajöttek,magukkal hozták a 6 évest,aki amikor hazatelefonált a szüleinek,hogy szerencsésen megérkezett,legalább ötször elmondta,hogy

"jó itt,és reggel addig alhatok,ameddig akarok"

hát erről ennyit

mások életébe beleszólni nem lehet és nem is kell,még akkor sem,ha rokon,akkor sem,ha hülye...

de ekkora hülyeség láttán meg vagyok döbbenve

vagy...

ET vagyok ezen a Földön

a 6 éves még mélyen alszik

mára állatkert és buborékfújás szerepel a terveink között

Szólj hozzá!

Címkék: pergó-percek

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr616136945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása