HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

kreatív blogger

2008.08.05. 21:33 alfroyul

a jelölést Ilonától ,  Selenétől  és juliettetől kaptam

köszönöm szépen,jól esett

én is küldeném mindkettőjüknek szívből szeretettel

mint ahogyan kicsit lejjebb leírtam,négy éve kezdtem a blogolást

semmit nem tudtam róla,és mindaz,amit ma itt láttok,önállóan itt tanultam meg

kezdetben sokat segített nand és dude,később red chili és loveless

hálás vagyok és köszönettel tartozom érte

annyi minden történt itt azóta

blogbabák születtek, és barátok mentek el

valódi barátságok kötődtek,és bánatunk is volt

szóval a jelölést köszönöm szépen,nagy örömöm lelem a blogok vezetésében és szerkesztésében

a játékszabályok szerint tovább kell adnom

de kinek?

Játékszabály:
- kiteszem a logót a blogomba
- belinkelem azt a személyt, akitől kaptam
- megnevezek 5 blogot
- belinkelem a blogokat
- üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek

Krisszta

Marisom

Margit

csillagvíz

svedtajetelkultura


Szólj hozzá!

Címkék: pergő-percek

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr556136948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása