HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

easy rider....

2008.06.15. 21:59 alfroyul

különleges nap volt ...

rajongva szeretem a motorokat, fene tudja,mi ez nálam,mióta az eszemet tudom,lázba jövök,ha meglátok egy igazit...

olyan igazit...

Harley Davidson fesztivál volt ma,és ez egy rövid időre felrázott,feledtetett velem mindent,ami az elmúlt napokban teljes vállszélességben rám nehezedett...

nem szeretnék erről beszélni itt,sok a gondom,sok az aggódás

ezért is nem tudok mostanában blogolni,nincs kedvem írni...

azért olvasgattam naponta

de ma...ezek a motorok kirobbantottak belőlem mindent a mély bőgő hangjukkal...

istenien éreztem magam,jóóóól bevadultam,így kivadultam mindent,ami belém szorult...

aztán kaptam egy üveg régen vágyott parfümöt...

(igen,tudom,ez a két véglet,de hát ilyen vagyok,néha szélsőséges,szerencsére csak ritkán)

aztán francia sajtvacsora eperrel és aszúval...

hááát...kezdek magamhoz térni

Szólj hozzá!

Címkék: pergőpercek

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr456137005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása