HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

versenyfutás

2008.05.01. 01:09 alfroyul

megint versenytfutok az idővel...

ma egész nap háztartottam,hogy honnan van mindig ennyi tennivaló,nem is tudom,hiszen nem is vagyok elmaradva semmivel...

mégis több órán keresztül találtam egy kis ezt,egy kis azt,amit helyre kell tenni,amit meg kell főzni,amit meg kell sütni,amit ki kell mosni... aztán tanultam...lassan haladok...előttem van még egy 280 oldalas és egy 400 oldalas könyv...

ötkor bementem a színházba,ma este dolgoztam,mert előadásunk volt: Chaplin... ez egy nézőbarát koreográfia,mindig hatalmas siker,ma is...

most még hallgatok egy kis Secret Garden-t és ATB-t,hogy valahogy lecsituljon az agyam...

aztán alvás... jó éjt!

Szólj hozzá!

Címkék: pergó-percek

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr436137059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása