HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

ti amo

2008.04.26. 18:43 alfroyul

szeretem ezt a dagi macskát,

és köszönöm az üzenetet,amit hozott

na haragudjatok,hogy most az utóbbi napokban eltűntem a süllyesztőben,de nagyon elszaladt az időmmel a ló...

a munkám mellett több kötelezettségem is van,és mindenhol tökéletesen kell teljesítenem,a nap pedig még most is 24 órából áll,nem is értem,miért nem több?

azért minden nap mindenkihez benéztem,csak írni nem volt időm

ide sem

a léböjttel kapcsolatban el kell mondanom,hogy nagyon jól érzem magam,már csak egy hét van hátra belőle,kibővítettem az elfogyasztott dolgok sorát,már eszem joghurtot is minden nap,amennyi jól esik...

és rengeteg folyadékot,többnyire ásványvizet,kevesebb teát,gyógyteát ...

szedem a vitaminokat és nyomelemeket,így nem alakult ki semmiféle hiány a szervezetemben,és rájöttem,hogy van olyan étel,amire sosem leszek immunis,ez a

töltöttpaprika

Szólj hozzá!

Címkék: pergó-percek

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr576137065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása