HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

napcsepp

2008.03.25. 11:18 alfroyul

Nagyon szeretem ezt a húsvéti képet...a tavaszt várja... Elmúlt az ünnep,újra nyakunkon a dolgos hétköznapok. Ma délelőtt még lazán vagyok,csak délután dolgozom,este pedig buli a balettal,megünnepeljük az új Kossuth-díjjasunkat :-) Tegnap történt valami jó,legalábbis a lelkemnek jó dolog. Itt a blogolon igazán a történtekre csak kevesen emlékeznek,azok,akik már három éve is itt voltak. Írtam már róla párszor,mert bánt egy hibás döntés,hogy akkor töröltem az első blogomat,a napcseppet. Aztán vissza akartam csinálni,de már elkéstem vele,valakinek tetszett ez a név és blogot nyitott vele.Így lettem ametiszt. Tegnap észrevettem,hogy törölte magát az illető :-) ,és visszavettem a nevem. Fontos ez nekem,mert valakitől kaptam ezt a Napcsepp nevet,és szeretem. A nevet is,meg azt is,amkitől kaptam. A régi kimentett írások megvannak még,így most szépen lassan amit érdemesnek tartok vissza teszem . Az akkori verseket már erre az oldalra feltettem, így vettétek észre,hogy napcsepp és ametiszt azonos... Nos,a nevemet tegnap ünnepélyes keretek között visszavettem :-) Legyen ma vidám,szép napunk!

Szólj hozzá!

Címkék: pergó-percek

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr316137121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása