HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2008.02.08. 15:25 alfroyul

nagyon jót mulattam scelaci írásán,megosztom veletek



Tényleg hülye vagyok
Tegnap olvastam egy blogban, miszerint

" MINDEN PASI EGYFORMA " .

Azt hiszem így van! Dögöljünk meg! Aztán tovább gondoltam, hogy kivel vagyok egyforma. Csányi Sándor OTP-mogullal csak a bankszámlám szeretne egyforma lenni. DE ! Hajnalban Vágó István édesded nyugalmával alszom. Ébredéskor pont olyan vagyok, mint Brad Pitt, és mire végzek a zuhannyal, borotválkozással, fésülködéssel, már Leonardo de Caprio néz vissza a tükörből. A délelőtti tevékenységemben kreatív vagyok, mint Sebestyén Balázs, de mire az ebéd elkészítéséhez látok hozzá, már kiköpött Jamie Oliver vagyok. Elegánsan megebédelek, mint Kautszki Armand, és a délutáni szellemi tevékenységhez Albert Einsteinként látok hozzá. Délután ha kocsiba ülök, a visszapillantóban Kimi Raikkonen sejlik fel. Hazaérve átöltözöm, hogy a kapun az esti buliba már Giorgio Armani lépjen ki.

Alig fél órával később már John Travoltai tánctudásommal kápráztatom el a publikumot.

Ha berobognak a lányok, egyszerre vagyok kemény, mint Bruce Willis, határozott, mint Steven Segal, és humoros, mint Mr Bean. Ha érdekel valamelyik hölgy, akkor Hódító Nagy Sándorral vagyok egyforma. Hazakísérem, ilyenkor romantikus vagyok, mint Alain Delon. Ha eljutunk az ágyig kitartó vagyok, mint Sebeők, és erős, mint Schwarzenegger.

Aztán elszenderülök, mint mackótestvér.

Hát ilyen egy napom. ennyi pasival vagyok egyforma egy nap.

Ezt is szerényen írom, mint Havas Henrik.

bocs grandpierre,de ide ez a képed tökéletes

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr646137244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása