HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.12.04. 18:17 alfroyul

Add vissza perceim, amiket másra vesztegettem, add vissza érintéseim, amik másokat óvtak.
Aztán add vissza ifjúságom, és vele a hitet, hogy hinni nem lehet semmiben.
És amikor egyedül vagyok, add vissza magad.
S olvass mesét, azon a hangon, amit tőled még sosem hallottam.
Majd a gombok tudják, merre kell gurulni s ne nyúlj utánuk, hagyd őket világgá menni.
Add vissza a neved, add, hogy érezhesselek; kövess a magányba, árnyékokba surrant énem aurájába, és hívd, hívd nekem vissza magad, a múltból törd össze sajátos álmaimat.

Add vissza az álmaimat...
A csönd kopog, beengedem, testedre leheljen...

ezeket a sorokat október 31.-én a halott édesanyámnak írtam...aki szentestén ment el,a karácsonyfa alatt...amikor 5 éves voltam...

aki pedig erre a bejegyzésre ezt a kommentet írta,az egy szívtelen,gonosz ember...

kioktató hangnemben beírni egy bejegyzéshez eleve bunkóság,

de sehova nem írni,csak oda,ahol beleköthet, bánthat...ez őt minősíti...

,,Hogy álmaidat megvalósítsd, fel kell ébredj! Ilyen metafórákkal ne kábítsd magad...Nem elég csend liheg körülödted??"

jobb ha tudod,hogy nem vagyok álmodozó,a világot nagyon is reálisan szemlélem,az életem mozgalamas...

az anyám halálának a csendje pedig amíg élek elkísér...

nagyon beteg lelkű ember az,aki ilyesmiben leli az örömét...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr426137443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása