HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.11.17. 23:36 alfroyul

kaptam a héten két bántó bejegyzést

a haloscán moderál,így rajtam kívül senki nem látta őket,én azonban IP cím alapján azonnal láttam,hogy kitől jöttek a beírások

nem reagáltam rá,a beírásokat kitöröltem,a blogomra nem került ki

így csak két ember tudja,hogy léteztek,én,aki kaptam,és a beíró...

mivel nem reagáltam rá,ez bosszantotta

ma kaptam egy privát levelet:

Feladó:
SA
Feladó e-mail címe:
nincs megadva
Feladás dátuma: 2007-11-17 20:32:21
[Válasz] [Vissza] [Törlés]
Kedves Ametiszt! Mivel ezer éve szándékosan még csak a tájára sem kattintok a blogodnak, mert teljesen kívül esik az érdeklődési körömön, ezért kérlek valamilyen módon vedd elejét annak, hogy egy csomó privát üzenetet kapjak állandőan, hogy "megint felbőszitettem az Ametisztet". Állítólag valami ip figyelő rendszered van, akkor használd, és légyszives határolódj el az engem érő gyanusítgatásoktól!
A blogodat továbbra sincs szándékomban a képernyőmön megjeleníteni.
Üdvözlettel: SA

csak szeretett volna felbőszíteni...

a szemétségeit mindig más néven írja,a saját nevén azonban nem mer kommentet írni,mert a moderáló azonnal beazonosítaná...ezért SAként mindig privát leveleket írkál...

természetesen erre a levélre sem reagálok,sehol,sem az oldalon,sem privátban...

meglátjuk milyen kedves szépet ír ismét...

képtelen nélkülem élni

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr446137483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása