HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.11.15. 09:40 alfroyul

nyertem egy fél délelőttöt,tehát megváltom a világot gyorsan... annyi minden történt a héten,sokfelé voltam,és több mindent csináltam... egyik örömöm,hogy úgy látom,a kislányom most nagy változás alatt áll,az eddigi tini elkezdett felnőtt módon viselkedni...ami régen természetes volt,hogy rendet tart,hogy rendszeresen olvas,hogy figyel másokra is....ez valahogy elsikkadt egy pár évre,és élte a kamaszok életét...ezen a héten azonban minden nap kitakarított,a rendet meg is tartotta...minden este olvas...önszántából elment bevásárolni...lehet,hogy vége a nehéz éveknek? komolyabb gondom sosem volt vele,csak a normális tizenévesek életét élte,próbálgatta az erejét...mostanra megértette,hogy hol vannak a határok... mindezeknek nagyon örülök... holnaptól három szabadnap lesz,nekem kettő,mert vasárnap megyek tanulni...a három éves Hellinger-kurzus utosó hónapjai ezek,meg kell írni a szakdolgozaot,májusban vizsgázunk belőle...nagyon szeretem ezt a módszert,sokat segít a legmélyebb lelkiproblémák feloldásában,hálás vagyok a sorsnak,hogy lehetőséget kaptam rá,hogy megismerjem,és használhassam...élsősorban nekem magamnak mutatott meg olyan dolgokat,amik meggyőztek a módszer alkalmasságáról,és tanulni kezdtem... itt esik a havaseső és nagyon goromba szél fúj,ezért hideg van... legyen vidám,kellemes napunk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr46137491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása