HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.10.13. 00:01 alfroyul

Imádom a L. C-t. A neve alapján ő is kahanita, mint a családom.
Szép napot és aztánt éjt!
Golden Down | Homepage | 07.10.08 - 13:12 | #


A minisztérium sem különb, tudok olyan oda tartozó fontos intézményekről, amiket ellehetlenítettek. Megh aztán ott van a pénelosztó szerepük, ami siralmas. Pedig én is támogattam őket, de már senkit sem fogok.
Na mindegy, el ne rontsa ez a napunkat!
Golden Down | Homepage | 07.10.05 - 13:46 | #



Ezeket nálatok fényképezted?
Nekünk is volt egy Buddha szobor a szaunában otthon, de egy buddhista barátom szerint ez méltatlan elhelyezés, ezért kivittem.
Szerencsés napot!
Golden Down | Homepage | 07.10.02 - 13:08 | #

Itt megint lemaradt a kommentem. Valamit rosszul csinálam eddig, ogy nem jut el hozzád? A technika úgy látzik, megint kifog rajtam.

Szép napot!
Golden Down | Homepage | 07.10.18 - 16:15 | #




ha az üzenet dobozban visszamegyünk a fenti üzenetekhez,és a homepagere kattintunk,ott a hökkentő blog jön be,ami köztudottan S. Antalé...

eleinte www.ametist .blogol.hu címről kommentelt :-)

a haloscán az összes régi üzenetben megőrízte a címet ...erről ennyit...

ezekől a címekről Golden Down néven kommentelt,miután S. Antalként kitiltottam innen...

az első kommentnél lehetett látni,hogy ő az...

most pedig felszólít ,hogy ne piszkáljam őt...mert egy barátja figyelmeztette,hogy én megint piszkálnám őt...

nos...legfeljebb ő járt itt,különböző címeken...pontosan látni,mikor volt itt,mikor nézte meg a kommentemet és mikor írt ,hogy megint belekötöttem...

gyerekesen nevetséges...

nem piszkáltam,kellemes estét kívántam a holdfázisnak megfelelően...de GD-t S Antal-nak szólítottam...csak hogy ne higgye,hogy nem tudom,ki kommentel...

na...erre jött a válasz,hogy látja,hogy megint belekötöttem...

ezek szerint ezért jött ide más néven,GD-ként,mert részben továbbra is kötekedni akart,részben pedig erre várt,hogy ha felfedem az azonosságot,akkor azonnal S.Antalként kikérje magának,hogy megint én bántom őt...mellesleg a beírásomban semmi bántó nem volt...

nem tudom miért ilyen erőszakos ez az ember...ha egyszer ...többször világosan,nyílvánosan is tudtára adtam,hogy nem kívánok vele semmilyen szinten kommunikálni,akkor mi a fenének jön ide más néven,a többieket hülyének nézve???

vagy ez számára annyira szórakoztató játék???

én S.Antal oldalára nem látogattam,amióta megkértem rá,hogy hagyjon békén...nem is fogok...nem vagyok egy veszekedős fajta,de szeretném, a társaságomat magam megválogatni...

S.Antalból köszönöm semmilyen néven nem kérek...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr446137612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása