HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.08.22. 18:27 alfroyul

Antal képtelen elnyugodni:

ezt mint kommentet küldte,csak töröltem,de volt,aki olvasta:

Egyvalaki (email: vlkg@freemail.hu) belekommentelt a blogodba.
ezt írta:
Nos, én végigkövettem a vihart a pohár biliben. Nem olyan egyértelmûen Ametiszt oldalán van az igazság, amennyire felkapta a vizet, csak illendõségbõl itt a másik oldal oly diszkréten ha mer kérdezni. EElõítél kell csak olvasni figyelmesen a kommenteket. És a másik blogon is, mert ott sem egészen úgy volt. Az is egyértelmûen kiderül, hgy a buddhizmushoz sem az önmagát buddhistának mondónak kell feltétlenül jobban értenie. A csillogás-villogás, az esztétikai kavalkád nem feltétlenül rejt okosságot is. Ez nem is lenne baj, ha nem akarna mégis tévedhetetlennek látszani. És ha talál egy okosabbat, akkor ki kell csinálni. Másnak is lehet véleménye. lettel bármi lehet bántónak venni.
További blogolódást muslicaszárnyú szexkobold!

ő,mint diszkrét kérdező a másik oldal...

előítélettel lehet bármit bántónak venni...igen ,Antal írása nyomán kapásból ketten is lenáciztak...hogy előítélettel tették,vay csak szimplán hülyék,azt nem nagyon firtattam,csak igenis bántó volt,és nagyon rosszul esett,a legbensőbb,legfájóbb dolgokat idézte fel,amiért gyűlölöm a nácikat...

de,mint Antal megmondta,ilyen az előítélet...

hát akkor kedves Antal,máskor ne írkálj félreérthető,félremagyarázható dolgot

hogy a buddhizmushoz sem az önmagát buddhistának mondónak kell feltétlenül jobban értenie

sehol nem mondtam olyat,hogy így lenne...Antal tetszése szerint kiforgatja a szavakat,használja őket olyan kontextusban,ahogyan sosem hangzottak,vagy íródtak le

 végtelenül sajnálom,de továbbra is úgy gondolom,hogy a lélekvándorlásról,karmáról,újratestesülésről nem egy blogon kell vitát nyitni hozzá nem értőkkel

és ennek az egésznek nem egy blogon van a helye,a tanításnak sem!

ehhez szükséges a tanítvány szemályes jelenléte,az a kontaktus,ami a beszélgetés során létrejön...

hogy miért? ez annyira egyszerű...

én csak annyit írtam,hogy nála hozzáértőbbek sem tanítják a buddhizmust blogokon...és ez nem véletlen

arról szó sem volt,hogy a magát buddhistának valló...stb...ez itt már megint egy neki tetsző ferdítés....

,,És ha talál egy okosabbat, akkor ki kell csinálni."

én az okosabbtól tanulni szoktam...de mindenki csak magából tud kinduni,így legalább teljesen egyértelművé vált Antal hozzáállása másokhoz...

és mégis,,,mivel csináltam volna őt ki???

azzal,hogy merészeltem valamiben ellenvéleményt nyílvánítani,azt érvekkel alátámasztani,amire neki csak ilyen válaszra futotta...

ilyenre,hogy egy jó hónap múlva hátulról támad,vagy ha nem,akkor csak ezzel magyarázza az eddigi hozzászólásait...

legyen bármelyik-nem egyenes emberre vall...

hihi...a szexkoboldot vissza kell utasítani vagy nem?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr476137803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása